logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۹
[ شناسه خبر : ۲۸۲۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

محدوديت ترافيکي روز 13 آبان در زنجان اعلام شد

محدوديت-ترافيکي-روز-13-آبان-در-زنجان-اعلام-شد
سرپرست پليس راهور استان از اعمال محدودیت ترافیکی در روز جمعه ۱۳ آبان به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خبر خبر داد .

به گزارش موج رسا; سید حبیب موسوی با تبریک یوم الله روز 13 آبان بیان داشت: به منظور هرچه باشكوهتر برگزار شدن مراسم راهپيمايي روز 13 آبان تردد در مسير هاي اعلامي ذيل از ساعت ۸ صبح روز 13 آبان ماه تا پايان مراسم ممنوع مي باشد.

وی یاد آور شد: بر این اساس در روز 13 آبان تردد و توقف کلیه خودرو ها از میدان قائم تا تقاطع تربیت منتهی به مسیر راهپیمایی ، میدان رسل به سمت تقاطع دارالقرآن و بالعکس ، میدان رسل به سمت دانشگاه پیام نور و بالعکس ممنوع است.
سرپرست پلیس راهور استان زنجان از کليه شهروندان محترم تقاضا کرد نهايت همکاري را براي هر چه باشکوهتر برگزار شدن اين مراسم با کارکنان راهنمائي و رانندگي را داشته باشند و از پارک نمودن خودرو هاي خود در مسير هاي اعلامي جدا خودداري کرده و هنگام رانندگی با توجه به تردد عابرین از عرض راه با توجه کافی به جلو و سرعت مطمئن برانند.
موسوی افزود: ضمن حضور حداکثری کارکنان پلیس راهور استان زنجان از ساعات ابتدایی روز به منظور تامین نظم و امنیت ترافیکی، محل برگزاری مراسم به صورت ویژه تحت پوشش ترافیکی قرار گرفته تا عبور و مرور شهروندان تسهیل گردد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر