logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۳۱۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار هیدج خبر داد:

آغاز خط‌کشی طولی خیابان‌ها و معابر شهر هیدج

آغاز-خط‌کشی-طولی-خیابان‌ها-و-معابر-شهر-هیدج
شهردار هیدج گفت: خط‌کشی طولی خیابان‌ها و معابر شهر هیدج و خطوط عابرین پیاده و رنگ‌آمیزی سرعت‌کاه‌های سطح شهر هیدج درحال انجام است.

<!doctype html>

بیشتر بخوانید

 علی کاظمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: شهرداری هیدج اجرای خط‌کشی طولی خیابان‌ها، معابر و خطوط عابرپیاده و رنگ‌آمیزی سرعت‌کاه‌های شهر هیدج را با هزینه بالغ بر ۵ میلیارد ریال آغاز کرده است.

 

وی تصریح کرد : با توجه به افزایش روزافزون وسائط نقلیه و طبیعتاً افزایش حجم ترافیک در معابر درون‌شهری و نیاز مبرم به حفظ جان عابرین پیاده و ساماندهی و روان سازی ترافیک و تعیین  مسیر عبور خودروها و جلوگیری از بروز تصادفات و اختلال در حرکت خودروها خط‌کشی معابر سطح شهر هیدج را با مصالح استاندارد، رنگ ترافیکی سرد تک جزیی اجرا خواهد شد.

 

کاظمی افزود: این پروژه با رعایت قوانین خط‌کشی توسط واحد ترافیک و حمل و نقل شهرداری به طول بیش از ۲۵ هزار متر به صورت ممتد و منقطع و همچنین رنگ‌آمیزی خطوط عابر پیاده و سرعت‌کاه‌های شهر صورت می‌پذیرد.

 

شهردار هیدج ضمن تقدیر و تشکر از صبر و شکیبایی و همکاری شهروندان محترم در طول انجام خط‌کشی، گفت: از همه  رانندگان عزیز تقاضا داریم با حرکت در بین خطوط و رعایت کلیه قوانین راهنمایی و رانندگی سهم خودشان را در کاهش تصادفات ایفا کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر