logo
امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۱۷۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با هدف کاهش تصادفات رانندگی؛

عملیات خط‌کشی محور ترانزیت زنجان_ میانه انجام شد

عملیات-خط‌کشی-محور-ترانزیت-زنجان--میانه-انجام-شد
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود با بیان اینکه عملیات خط‌ کشی یکی از تاثیرگذارترین اقدامات در خصوص ایمن‌سازی جاده‌ها است گفت: خط کشی محور ترانزیت زنجان _ میانه به طول 10 کیلومتر انجام شد.

میثم زارعی در گفتگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه عملیات خط کشی باعث آشکارسازی و کاهش تصادفات جاده‌ای می‌شود اظهار کرد: میزان اعتبار هزینه شده برای این پروژه ۶۵ میلیارد ریال می‌باشد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: عملیات خط کشی جاده‌ها فاز سوم اجرای روکش آسفالتی محور ترانزیت زنجان میانه انجام شده است و تاکنون در سال جاری مجموعا ۲۰ کیلومتر از این محور با اعتباری بالغ بر 12.5 میلیارد ریال خط کشی شده است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود عنوان کرد: عملیات ایمن‌سازی و آشکارسازی دماغه‌ها و آشکارسازی دماغه‌های رمپ و لوپ‌های عوارضی سرچم، تقاطع سه‌راهی نیک‌پی_ماهنشان، تقاطع شهر نیک‌پی در ۱۸ نقطه و همچنین تکمیل تمامی چراغ‌های چشمک‌زن در تقاطع‌های محور ترانزیت زنجان میانه و محورهای روستایی انجام شده است.

زارعی افزود: رفع خاموشی سیستم روشنایی محور آزادراه زنجان– تبریز مورد بررسی قرار گرفت و وضعیت سیستم روشنایی و برج‌های نوری منصوب در محورهای بخش زنجانرود در وضعیت مطلوبی قراردارد و خاموشی آن به زیر ۱۰ درصد رسیده است.

وی گفت: در جهت حفظ بیت المال، لکه‌گیری این محور با نهایت دقت در حال انجام می‌باشد که همین امر موجب شده است که تکمیل این پروژه زمان بر باشد.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود افزود: همچنین با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، به صورت قطع علاوه بر این محور، سایر محورهای روستایی بخش زنجانرود با رعایت تمامی نکات فنی، لکه‌گیری خواهد شد.

زارعی گفت: روند اجرای روکش آسفالتی و خط کشی برای سایر محورها در سال جاری کماکان ادامه خواهد داشت و تلاش برای ایجاد رضایتمندی مردم شریف منطقه و کاربران محترم جاده‌ها با جدیت در حال پیگیری است.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر