logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۳۱۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان:

موظف به ارائه خدمات در داخل شهر زنجان هستیم

موظف-به-ارائه-خدمات-در-داخل-شهر-زنجان-هستیم
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه کلیه اعتبارات روستاهای اطراف شهر زنجان به دهیاری‌ها پرداخت و ریالی به شهرداری زنجان ارائه نمی‌شود، گفت: بر اساس مطالعه نهایی کلیه اتوبوس، مینی‌بوس و ون‌ها برای خدمات‌دهی در شهر زنجان به کار گرفته خواهد شد و اگر دستگاه مازادی باشد در مسیر‌های روستایی همجوار شهر به کار گرفته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سعید نجفی در یکصد و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان اظهار داشت: طی جلسه‌ای که در روز‌های پیشرو خواهیم داشت، آخرین نسخه مطالعه مسیرهای ارائه خدمات اتوبوس‌ها، مینی‌بوس و ون‌ها مشخص و دستگاه‌ها به کار گرفته خواهد شد و اگر دستگاه مازادی بود در مسیر‌های روستایی همجوار شهر به کار گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه کلیه اعتبارات روستاهای اطراف شهر زنجان همچون دو‌اسب به دهیاری‌ها پرداخت و ریالی به شهرداری زنجان ارائه نمی‌شود، گفت: بر اساس عوارضی که مردم در کمیسیون ماده ۱۰۰ و نوسازی پرداخت می‌کند، ما موظف به ارائه خدمات به مردم داخل شهر زنجان هستیم.

نجفی گفت: شهرداری و اعضا شورا با وجود دستگاه‌های مازاد حمل و نقل، به روستاهای همجوار شهر مسائدت می‌کند و به روستایی همانند گاوازنگ سرویس ارائه می‌دهد و نمونه آن ارائه سرویس در نمایشگاه‌ها و مراسمات است و حتی در جمع‌آوری زباله‌ها نیز شهرداری در این منطقه خدمات می‌دهد.

در این جلسه با توجه به اعلام نرخ‌های جدید و تصویب اعضا مقرر شد نرخ افزایش یابد، نجفی گفت: مقرر شد براساس نوع سرویس خودرو سواری با لحاظ مسیر نزدیک، متوسط و دور ۵۰۰ و ۶۰۰ و ۷۰۰ هزار تومان از دانش‌آموزان دریافت شود. 

وی ادامه داد: همچنین نرخ ون برای مسیرهای نزدیک، متوسط و دور به ترتیب ۳۵۰ هزار، ۴۰۰ و ۴۵۰ هزار تومان و مینی‌بوس و اتوبوس به ترتیب ۳۰۰ هزار تومان، ۳۵۰ هزار تومان و ٤٠٠ هزار تومان به تصویب رسید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر