logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۳۱۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

آبرسانی به بیش از 2000 مسکن اقدام ملی در زنجان

آبرسانی-به-بیش-از-2000-مسکن-اقدام-ملی-در-زنجان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: خط برگشت مخزن 4 شرقی به زون 4 طرح آبرسانی شهر زنجان برای آبرسانی به بخشی از مساکن اقدام ملی در شرق زنجان اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب زنجان، علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: طی این طرح ضمن آبرسانی به بیش از 2000 واحد مسکونی از مساکن اقدام ملی واقع در کوی زنجان، بخشی از شهرک‌های شمال شرقی زنجان نیز از آبرسانی پایدار برخوردار شده‌اند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این خط انتقال به طول 8 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: مخزن 5 شرقی زنجان هم برای تاب‌آوری بیشتر و تامین آب آشامیدنی بخش شرق و شمال شرقی شهر زنجان با ظرفیت 15000 متر مکعب به همراه 8 کیلومتر خط انتقال، یک باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت 250 لیتر بر ثانیه، با اعتباری بالغ بر 2000 میلیارد ریال در دست اجرا است.

وی بیان کرد: احداث مخزن 15000 متر مکعبی زنجان در حال حاضر 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تلاش می‌شود این طرح در سریع‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

جزء قاسمی گفت: این طرح جزئی از طرح ملی آبرسانی زنجان است که با تکمیل آن، گامی دیگر به سمت توسعه یافتگی تاسیسات ذخیره و توزیع آب آشامیدنی در زنجان برداشته می‌شود.

جزقاسمی خاطرنشان کرد: در ارائه خدمات جمع‌آوری فاضلاب به مساکن اقدام ملی نیز تاکنون انشعاب فاضلاب 1144 واحد مسکونی نصب شده است.

وی عمده شهرک‌های مسکونی احداث شده در قالب این طرح در شهر زنجان را شهرک‌های کوی زنگان و کوی زیتون معرفی کرد که بیش از 13 هزار واحد مسکونی را شامل می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر