logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۳۰۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
بعد از کش و قوس‌های فراوان؛

شهردار جدید قیدار انتخاب شد

شهردار-جدید-قیدار-انتخاب-شد
در جلسه امروز شهورای شهر قاسمعلی افشاری با کسب سه رای شهردار جدید قیدار شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از نسیم اشراق، در 228 امین جلسه شورای شهر قیدار که به ریاست صفرعلی اسلامی رئیس شورای شهر قیدار و با حضور قاسملو معاون برنامه‌ریزی و اجرایی فرمانداری و رئیس دفتر حراست شهرداری قیدار برگزار شد.

بیشتر بخوانید

قاسملو معاون فرماندار خدابنده به اعضای شورای اسلامی توصیه کرد: همگی با توجه به نیاز شهر به کار بیشتر، از شهردار انتخاب شده حمایت کنند. 

قاسملو در ادامه، فعالیت‌های انجام شده در دوسال اخیر را رضایت بخش عنوان کرد و گفت: علی‌رغم واریز بسیار کم کمک‌های دولت در هفت ماه گذشته در دوران سرپرستی شهرداری، کارها پیشرفت خوبی داشته است و مردم از کارها راضی هستند.

رئیس شورای شهر قیدار در ادامه جلسه به سوابق مدیریتی دو نفر از افراد انتخاب شده از 10 گزینه کاندیدا شده برای شهرداری قیدار، اشاره ای کوتاه کرد. 

در ادامه برای رای‌گیری بین اعضای شورای شهر خدابنده انجام شد و از میان پنج رای، قاسمعلی افشاری با کسب 3 رای شهردار به عنوان شهردار خدابنده انتخاب شد.

لازم به ذکر است که قاسمعلی افشاری، دبیر آموزش و پرورش و تحصیلات فوق لیسانس و سابقه دو دوره پست شهرداری(شهرهای زرین رود و سجاس) و مدیریت آموزش و پرورش خدابنده را در کارنامه خود دارد. 

وی همچنین یک دوره کاندیدای عضویت در شورای شهر قیدار و همچنین کاندیدای نمایندگی مجلس بوده است.

در این جلسه یکی از اعضای شورای شهر خدابنده به روند برگزاری رای‌گیری برای انتخاب شهردار اعتراض داشت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر