logo
امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۴
[ شناسه خبر : ۳۳۰۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مراسم افتتاحیه مسابقات آسیایی پاراالمپیک؛

رژه ورزشکاران پاراآلمپیک در افتتاحیه مسابقات آسیایی هانگژو

رژه-ورزشکاران-پاراآلمپیک-در-افتتاحیه-مسابقات-آسیایی-هانگژو-
کاروان فرزندان ایران که یکی از کاروان‌های پرجمعیت این دوره بازی‌ها است با پرچمداری ساره جوانمردی و وحید نوری، رژه رفت تا از فردا رقابت‌هایش را به طور رسمی آغاز کند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مراسم افتتاحیه چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی هانگژو در استادیوم المپیک هانگژو آغاز شد.

بیشتر بخوانید
 دقایقی که از مراسم گذشت و بعد از اجرای یک نمایش کوتاه، رژه ورزشکاران آغاز شد و کاروان کشورهای مختلف یک به یک رژه رفتند. 
کاروان فرزندان ایران نیز که یکی از کاروان‌های پرجمعیت این دوره بازی‌ها است با پرچمداری ساره جوانمردی و وحید نوری، رژه رفت تا از فردا رقابت‌هایش را به طور رسمی آغاز کند. 
بعد از رژه ورزشکاران ۴۴ کشور حاضر در این دوره بازی‌ها، رییس کمیته برگزاری بازی‌های پاراآسیایی هانگژو با خوشامدگویی به ورزشکاران و میهمانان این دوره از بازیها به شعار « اتحاد قلب‌ها، درخشش رویاها» اشاره کرد و گفت: « این جمله برای ما فقط یک شعار نیست. ما از سال ۲۰۱۵ که به عنوان میزبان این دوره از بازی‌ها انتخاب شدیم، همه تلاش خود را انجام دادیم تا در کنار فرهنگ چین، تکنولوژی پیشرفته این کشور را هم نشان دهیم. 
در این دوره از بازی‌ها می‌خواهیم نشان دهیم که افراد معلول می‌توانند خود را بشناسند و رویاهای‌شان را بشناسند.» او ادامه داد:« امیدوارم ورزشکاران از رقابت‌هایشان لذت ببرند و لحظات شیرینی داشته باشند.» 
بعد از این سخنرانی‌ها، دینگ شوانگشنگ، معاون اول هیات دولت چین افتتاح رسمی بازی‌ها را اعلام کرد. 
در ادامه پرچم کمیته پارالمپیک آسیا در استادیوم المپیک هانگژو بالا رفت و سرود این نهاد بین المللی خوانده شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر