logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۷۲۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

تیم طارم قهرمان مسابقات والیبال استانی شد

تیم-طارم-قهرمان-مسابقات-والیبال-استانی-شد
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مسابقات والیبال فرهنگیان استان زنجان به میزبانی شهر ابهر و با قهرمانی تیم طارم به پایان رسید.

حجت محمدی‌فغانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: مسابقات والیبال فرهنگیان استان زنجان یادواره شهدای مدارس بینش و ۲۲ بهمن و شهید شاخص کشوری،  فرهنگی شهید حکمت اله رحمانی با شعار هر معلم یک ورزشکار از تاریخ ۱۱ الی ۱۳ اردیبهشت‌ماه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم با شرکت ۹ تیم به میزبانی شهر ابهر و محل سالن ورزشی شهید رجایی ( قلعه‌تپه)  برگزار شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در پایان این رقابت‌ها تیم‌های ابهر مقام سوم، ناحیه دو زنجان مقام دوم و تیم طارم بر سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات قرار گرفت.

محمدی‌فغانی تصریح کرد: در پایان با حضور مسئولین شهرستان ابهر از تیم‌های برتر تجلیل به عمل آمد و در انتها بازیکنان برتر انتخاب و معرفی و تیم منتخب به مسابقات کشوری اعزام خواهد‌ شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: اتفاق جالب و زیبای این دوره از مسابقات، حضور پرشور تماشاگران در سالن ورزشی شهید رجایی جهت تشویق ورزشکاران بود که جذابیت این رقابت‌ها را دوچندان کرده بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر