logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۳۰۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سخنگوی ستاد انتخابات استان زنجان خبر داد:

ثبت‌نام نهایی ۶۰ داوطلب نمایندگی از حوزه‌های انتخابیه استان زنجان

ثبت‌نام-نهایی-۶۰-داوطلب-نمایندگی-از-حوزه‌های-انتخابیه-استان-زنجان
سخنگوی ستاد انتخابات استان زنجان گفت: در پایان سومین روز از ثبت نام نهایی داوطلبی نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ثبت نام ۶۰ نفر از داوطلبان از ۴ حوزه انتخابیه استان زنجان قطعی شد.

ولی‌اله رحیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: در پایان سومین روز از ثبت نام نهایی داوطلبی نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ثبت نام ۶۰ نفر از داوطلبان از ۴ حوزه انتخابیه استان زنجان قطعی شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه ۳۷ نفر داوطلب از حوزه انتخابیه زنجان- طارم ثبت نام کرده‌اند گفت: در حوزه‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه ۱۰ داوطلب، ماهنشان – ایجرود ۷ داوطلب و خدابنده ۶ داوطلب در این سه روز ثبت نام قطعی شده اند.

وی با تاکید بر اینکه داوطلبان ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند افزود: ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس تا سوم آبان ماه از طریق سایت وزارت کشور به نشانی keshvar.moi.ir ادامه دارد.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان گفت: داوطلب حتما باید گواهی حداقل ۵ سابقه فعالیت‌های اجرایی، آموزشی، پژوهشی، قضایی را در سامانه بارگذاری نماید.

رحیمی افزود: با توجه به قانون شفافیت مالی داوطلبان نمایندگی مجلس در دوره فعالیت‌های انتخاباتی، داوطلب بایستی گواهی یکی از حساب‌های بانکی قبلی خود و یا افتتاح حساب جدید که در هرصورت بایستی مختص فعالیت‌های انتخاباتی باشد را از بانک دریافت و در سامانه بارگذاری کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان گفت: یقینا انتخابات پیشرو؛ پرشور و درصد بالایی از مردم پای صندوق‌های رای خواهند آمد، چراکه مردم زمان‌شناسند، به کارگزاران خود اعتماد دارند و عمکرد دولت و صداقت دولت را می‌بینند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن سعی کرد ناامیدی و یاس را در مردم ایجاد کند اما مردم ما بی‌توجه به حربه‌های دشمنان هستند.

رحیمی گفت: دشمن در حال القای این موضوع بود که جوانان نسبت به جمهوری اسلامی بی‌اعتماد شدند، از نظام دلسرد شده‌اند، در حال القای این موضوع بودند که جوانان دیگر در صحنه نیستند.

وی بیان کرد: دشمنان تبلیغات شدیدی مبنی بر ظلم به بانوان در ایران کرد اما تعداد شرکت کنندگان خانم بالا است و این موضوع نشان می‌دهد ان‌شاالله انتخابات پرشور با حضور حداکثری را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر