logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۳۰۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در پایان دومین روز ثبت نام داوطلبی مجلس استان زنجان انجام شد:

ثبت‌نام نهایی ۲۷ داوطلب نمایندگی از حوزه‌های انتخابیه استان زنجان

ثبت‌نام-نهایی-۲۷-داوطلب-نمایندگی-از-حوزه‌های-انتخابیه-استان-زنجان
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: در پایان دومین روز از ثبت‌نام نهایی داوطلبی نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۲۷ نفر از حوزه‌های انتخابیه استان زنجان ثبت نام خود را قطعی کردند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، ابوالفضل رفیعی گفت: ۱۸ نفر از ثبت‌نام کنندگان از حوزه زنجان و طارم؛ ۶ نفر از حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه؛ ۳ نفر از حوزه ماهنشان و ایجرود بوده و از حوزه انتخابیه خدابنده داوطلبی در این دو روز ثبت نام خود را قطعی نکرده است.

بیشتر بخوانید

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان تاکید کرد: داوطلب حتما باید گواهی حداقل ۵ سابقه فعالیت‌های اجرایی، آموزشی، پژوهشی، قضایی را در سامانه بارگذاری نماید.

رفیعی با اشاره به اینکه در حوزه سوابق آموزشی، گواهی‌های کسب شده آموزشی ملاک‌نیست، بلکه بایستی شخص داوطلب آموزش دهنده باشد گفت: داوطلبان حتماً از بارگذاری سابقه فعالیت ۵ساله خود اطمینان حاصل کنند، زیرا عدم بارگذاری صحیح آن منجر به نقص مدارک قانونی و عملا به معنای انصراف از ثبت نام است.

وی افزود: با توجه به قانون شفافیت مالی داوطلبان نمایندگی مجلس در دوره فعالیت‌های انتخاباتی، داوطلب بایستی گواهی یکی از حساب‌های بانکی قبلی خود و یا افتتاح حساب جدید که در هر صورت بایستی مختص فعالیت‌های انتخاباتی باشد را از بانک دریافت و در سامانه بارگذاری کنند.

وی تاکید کرد ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس تا سوم آبان ماه از طریق سایت وزارت کشور به نشانی keshvar.moi.ir ادامه دارد اما به داوطلبان توصیه می‌شود ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر