logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۳۰۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست اداره آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

کمبود نیرو معلم به زودی در مدارس زنجان حل می‌شود

کمبود-نیرو-معلم-به-زودی-در-مدارس-زنجان-حل-می‌شود
سرپرست اداره آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان با بیان اینکه از جمله مشکلاتی که در شروع سال تحصیلی جدید با آن روبرو بودیم گفت: کمبود نیرو معلم به زودی در مدارس حل می‌شود.

علی طاهری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه مقداری کمبود نیروی انسانی در مقاطع متوسطه در استان وجود دارد گفت: خوشبختانه با تمهیدات و توافقی که به عمل آمده است این مشکل حل خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: از 29 مهرماه سال 1402 تعدادی نیرو از طرف تهران معرفی شده است که عوامل مربوطه در اداره آموزش و پرورش ناحیه دو در حال سازماندهی نیروهای جدید در مدارس هستند تا به مشکل مربوطه کمبود معلم در مدارس خاتمه داده شود.

سرپرست اداره آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان ابراز کرد: همانطور که گفته شد در مقطع ابتدایی کمبود معلم در مدارس نداشتیم مشکل اصلی کمبود نیرو و استقرار آنها در مدارس در مقطع اول و دوم متوسطه بود.

طاهری تصریح کرد: با توجه به سازماندهی نیروهای جدید در مدارس آمار کلی به دست خواهد آمد که چند نفر دیگر در این مقطع لازم است یا تکمیل شده است.

وی ابراز کرد: استقرار معلمان جدید معرفی شده از امروز 29 مهرماه در مدارس ناحیه دو زنجان انجام شده که ابلاغیه‌های مربوطه در دست بررسی است.

سرپرست اداره آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان عنوان کرد: ارزیابی معلمان زیر نظر اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان است با در نظر گرفتن گروه ارزیابان که قبلا در این زمینه آموزش دیده‌اند مسئولیت ارزیابی معلمان را بر عهده دارند.

طاهری گفت: کلاسی بدون معلم در مقطع ابتدایی شهر و روستا استان زنجان وجود ندارد و همه معلمان در این مقطع تکمیل هستند و فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر