logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۲۹۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
یادداشت؛

نسل‌کشی سنت اصلی صهیونیست است

نسل‌کشی-سنت-اصلی-صهیونیست-است
کودک‌کشی صهیونیستی در نوار غزه ادامه دارد و مطابق آخرین آمار اعلام شده، از میان نزدیک به ۲۸۰۰ شهید در نوار غزه، نزدیک به ۱۰۰۰ نفر کودک و نوزاد هستند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» رژیم صهیونیستی در تداوم جنایات ننگین خود در حق ملت فلسطین، با ارتکاب این جنایت  هولناک، یک بار دیگر خوی درندگی خود را به همه جهانیان نشان داد و ثابت کرد که کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد حقوق بین‌الملل در زمان جنگ ندارد.

بیشتر بخوانید

بمباران مناطی که خود سازمان ملل ممنوع اعلام کرده و این ممنوعیت جهانی است از جمله این مکان‌ها می‌توان به بیمارستان اشاره داشت.

رژیم منفور صهیونیست با بمباران کردن بیمارستانی در غزه، بار دیگر خوی وحشی‌گری خود را به جهانیان نشان داد و ثابت کرد ذره‌ای انسانیت در وجود بی وجودش رخنه نکرده است.

کودکان بی‌دفاع، افراد زخمی و بدون سلاح را هدف قرار دادن دور از جوانمری است ولی چه سود صهیونیست کجا و جوانمردی کجا؟  

بی‌شک خون شهدای مظلوم این حادثه، عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین را در ایستادگی برای آزادی سرزمین‌شان از وجود اشغالگران جزم‌تر خواهد کرد.

 رژیم جنایتکار صهیونیستی که در نبرد برابر مقاومت فلسطین ناکام مانده در روزهای اخیر به شدت به پیشه همیشگی خود یعنی کودک کشی مشغول است.

رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت کاملاً غافلگیر شده و در جایگاه شکست خوردگان قرار گرفته است.

براساس آخرین آمارها رژیم اشغالگر صهیونیستی از طریق بمباران هوایی و شلیک موشک‌های ممنوعه بین‌المللی چندین هزار نفر غیر نظامی، کودک و زن، را مجروح و شهید کرده و ده‌ها نفر از کادر پزشکی را هم شهید در حملات رژیم منفور صهیونیستی زخمی شده است.

همان طور که رهبر کبیر انقلاب در بیانات خود فرمودند؛ به راستی که اسرائیل باید از صحنه روزگار حذف شود و دنیای بدون صهیونیست دنیای صلح، دوستی و دور از جنگ و خونریزی است.

به امید فرا رسیدن آن روز...

سمیرا قربانی

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر