logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۲۹۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسائل مطرح شده در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان؛

نگهداری سگ‌های بلاصاحب ۲ میلیارد تومان برای شهرداری آب خورد

نگهداری-سگ‌های-بلاصاحب-۲-میلیارد-تومان-برای-شهرداری-آب-خورد
در جلسه شورا مصوب شد تا در مرحله اول ۲ میلیارد تومان برای آماده‌سازی محل نگه‌داری سگ‌های بلاصاحب در سایت مهتر شهر زنجان در نظر گرفته شود.

<!doctype html>

بیشتر بخوانید

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» در صد و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان مسائل و لایحه‌های مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

اولین لایحه در خصوص افزایش اعتبار ردیف بودجه تامین مصالح برای سازمان عمران و بازآفرینی شهری بود که به تصویب رسید.

لایحه دوم در خصوص رویداد استارتاپی ویکند مدیریت شهری در حوزه آب، سیما منظر، مدیریت پسماند و حمل و نقل به مبلغ ۲۲۰ میلیون تومان بود که به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

لایحه سوم مسائدت مالی از چهره‌های ورزشی به مبلغ ۵۰ میلیون تومان از یک قهرمان ورزشی بود که به تصویب رسید.

لایحه چهارم افزایش مبلغ تعرفه ورود خروج وسایط نقلیه به میدان احشام بود که به تایید اعضای شورا رسید.

لایحه پنجم افزایش اعتبار نگهداشت حیوانات بلاصاحب بود، در این راستا مصوب شد تا در مرحله اول ۲ میلیارد تومان برای آماده‌سازی محل نگه‌داری سگ‌های بلاصاحب در سایت مهتر شهر زنجان در نظر گرفته شود.

لایحه بعدی در خصوص کمک به انجمن خیریه ام.اس بود که به تایید اعضا رسید.

حفر ۵ حلقه چاه در نقاط مختلف شهر زنجان توسط آب و فاضلاب و در اختیار قرار دادن این چاه‌ها بعد از این مدت در اختیار شهرداری، یکی دیگر از مصوبات بود که به تصویب اعضای شورای شهر رسید در این مصوبه از اول مالکیت چاه‌ها با شهرداری اعلام شد و مالکیت تجهیزات نیز با آبفا خواهد بود.

تعمیر، نگهداری، توسعه چراغ‌های راهنمایی تقاطع‌های شهر زنجان دیگر مصوبه مورد تایید اعضای شورا بود.

در این جلسه مجید ناصحی‌مقدم گفت: این‌ روزها شاهد صحنه‌های درگیری در غزه و کشتار عده زیادی از کودکان مظلوم فلسطین هستیم.

وی افزود: سعی دارند مردم غزه را چنان بمباران کنند که حتی یک نفر از آنان زنده نماند که ادعای سرزمین فلسطین را داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: باور داریم که این مقاومت سرانجام به آزادی سرزمین فلسطین خواهد انجامید و این سرزمین آزاد خواهد شد.

سعید نجفی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این جلسه حجت را بر آب و فاضلاب استان زنجان تمام کرد و گفت: آبفا تا ۱۵ آبان ماه فرصت دارد تجهیزات و حفاری‌ها را از سطح شهر جمع‌آوری کند و بعد از این تاریخ دیگر اجازه حفاری به آب و فاضلاب داده نخواهد شد چراکه در فصل بارش معضلات بسیاری برای شهروندان ایجاد می‌شود. 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر