logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۲۹۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

دوران زورگویی رژیم غاصب صهیونیستی به پایان رسید

دوران-زورگویی-رژیم-غاصب-صهیونیستی-به-پایان-رسید
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان دوران زورگویی رژیم غاصب صهیونیستی به پایان رسید گفت: این رژیم کودک کش در حال حاضر رو به نابودی است.

عباس برزگر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند؛ جنگ، جنگ روایت‌ها است که باید دقت نمود که مبادا دشمن از این موقعیت سو استفاده کند که در غیر این صورت جای شهید و  قاتل تغییر خواهد کرد گفت: عملیاتی که توسط نیروهای غزه به وقوع پیوسته است. حمله‌ای که از طرف نیروهای غیور حماس شکل گرفت سیلی محکمی بر صورت اسرائیل بود که هرگز ترمیم نخواهد شد و در تاریخ ثبت شد.

بیشتر بخوانید

وی گفت: دوران تحکم و زورگویی رژیم صهیونیستی به پایان رسیده همانطور که ولی امرمان فرمودند اسرائیل بیست و پنج سال آینده را نخواهید دید عملیات طوفان الاقصی نویدبخش نابودی قریب الوقوع رژیم صهیونیستی است.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: آنچه امروز در سرزمین‌های اشغالی رخ می‌دهد تجلی‌بخش کوچکی از اقتدار جبهه مقاومت اسلامی در فلسطین است؛ بی‌تردید طوفان امروز، مقدمه سونامی کوبنده است.

برزگر افزود: جوانان فلسطینی با رشادت‌های خود باعث به وجود آمدن حماسه تاریخی شدند و نیروهای دیگر هیچ دخالتی در این حمله نداشتند.

وی تاکید کرد: اسرائیل مدعی بود که در این حملات ایران نیز دست داشته است ولی ایران با صراحت تمام عنوان کرد که هیچ دخالتی در این موضوع نداشته است.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: در ادامه این مسیر یک نویدی برای نابودی اسرائیل است.

برزگر عنوان کرد: عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی پاسخی دشمن کوب به جنایات و تحرکات اخیر رژیم نامشروع و دژخیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی بود و جوانان غیور فلسطینی با تاسی به آموزه‌های دین مبین اسلام و الگو گیری از انقلاب اسلامی ایران و گوش سپردن به توصیه‌های ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای با صلابت و اقتدار کامل در برابر رژیم تا بن دندان مسلح غاصب قدس و حامیان استکباری آن ایستاده‌اند.

وی تاکید کرد: عملیات پیروزمندانه و افتخارآفرین طوفان الاقصی محو و نابودی کامل غده چرکین و سرطانی رژیم صهیونیستی را نوید می‌دهد و به یاری خداوند به زودی فلسطین به دست گروه‌های مقاومت و جوانان فلسطینی آزاد می‌شود.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه اسرائیل غاصب در حال عوض کردن جای شهید و جلاد است، گفت: اما روند کنونی نابودی اسرائیل را نوید می‌دهد.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴ ]
اسرائیل سند جنایات هولناک هیتلر با انگیزه های اسلامی در نسل کشی یهودیان است که میلیونها بیگناه را در کوره های ادم سوزی نابود کرد و انها مجبور به مهاجرت به سرزمین مقدس خود و ایجاد قدرتی امن شدند و درحالی انها را غاصب میخوانند که زمینهای فلسطینیان را با قیمت بالا خریداری کردند اما قدرت طلبان اسلامی ضد یهود، فروشندگان را وادار به پس گرفتن زمینها کردند که مقدمه درگیریهای گسترده و دامنه دار شد. یهودیان مردمی فعال و مفید برای بشریتند و برخلاف اسلام، تروریسم در تفکر انها معنا ندارد.عمده اختراعات و اکتشافت و رفاه کنونی بشریت حاصل زحمات و علم معجزه اسای انهاست و انرژی هسته توسط انیشتاین یهودی ارائه شده که امروزه به حق مسلم ما مسلمانانی تبدیل شده که هیچ نقش و افتخاری در جهان نداریم بجز کشتار و گسترش خداپرستی در سایه تهدید! درحالیکه خدا را بی نیاز از هرچیز دانسته و خداوند با روشن کردن راه حق از باطل، انتخاب انرا به افراد واگذار کرده و برخلاف تفکر مسموم قدرت گرایان اسلامی، هیچ اجبار و اکراهی در پذیرش دین وجود ندارد که نیاز به تاسیس گروههای تروریستی باشد. ما قبل از اینکه خداپرست باشیم حق پرستیم زیرا ممکن است در تشخیص راه و حکم خدا اشتباه کنیم اما حقگرائی نهفته در فطرت افراد پاک طینت هرگز خطا نمیکند.
فرم ارسال نظر