logo
امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۲۸۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

اسرائیل منتظر بلای بزرگتر‌ باشد

اسرائیل-منتظر-بلای-بزرگتر‌-باشد
امام جمعه ماهنشان گفت: طبق فرمایش رهبر انقلاب سران و تصمیم گیران رژیم غاصب و حامیان آنها بدانند قتل عام و کشتار دسته جمعی مردم غزه بلای بزرگتری را بر سر آن‌ها خواهد آورد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ماهنشان اظهار داشت: طوفان‌الاقصی یک نقطه عطف تاریخی و فصل نوین در مقاومت فلسطین بلکه مقاومت جهان اسلام حتی دنیا است. مقاومت فلسطین با الگوگیری از مقاومت لبنان و یمن دست به عملیات بی نظیری زد که نتایج آن ماندگار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: طوفان‌الاقصی پاسخ قاطع به ادامه اشغالگری اسرائیل می‌باشد. بنابراین مردم فلسطین حق دارند در برابر ترور شهرک‌نشینان و نظامیان اشغالگر از خود دفاع نمایند.

امام جمعه ماهنشان گفت: طوفان‌الاقصی نتیجه ادامه اشغالگری اسرائیل و تضیع حق مردم فلسطین است. اسرائیل مسئول مستقیم تشدید تنش‌ها با فلسطین است. جنایت وحشی‌گری و کودک‌کشی و محاصره از طرف رژیم منحوس و غاصب نشانه ضعف و شکست اسرائیل بود.

وی اذعان کرد: طبق فرمایش رهبر انقلاب سران و تصمیم گیران رژیم غاصب و حامیان آنها بدانند قتل عام و کشتار دسته جمعی مردم غزه بلای بزرگتری را بر سر آن‌ها خواهد آورد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری یادآور شد: با تبلیغات امپراطوری رسانه‌ای غرب در خارج و پیاده نظام داخلی آنها جای مظلوم و ظالم عوض می‌شود. بر همه آحاد جامعه علی‌الخصوص خواص، علما، مسئولین، فرهنگیان و صدا و سیما لازم است تبیین‌گری نموده و ابعاد جنایات صهیونیست‌ها را بیان نمایند.

وی ادامه داد: باید ابعاد مختلف مظلومیت فلسطین را بیان نمایند تا ذهن جامعه علی‌الخصوص قشر جوان و نوجوان روشن شود و حقیقت را بدانند و ظالم را بشناسند و مظلوم را تشخیص دهند و از آن حمایت نمایند.

امام جمعه ماهنشان در ادامه به حضور سید زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه اشاره کرد و گفت: نیجریه پرجمعیت‌ترین کشور آمریکا با ۱۷۰ میلیون جمعیت بوده که ۲۰ میلیون جمعیت شیعه دارد و حضور این عالم گرامی آن دلباخته امام و رهبری و ایثارگر بزرگ در ایران باعث قوت شیعه و نشان از حقانیت شیعیان در سراسر جهان است.

وی با اشاره به ۲۲ مهر روز جهانی استاندارد گفت: رشد تولید از نظر کمی نیازمند رشد کیفی آن نیز هست؛ که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و لزوم توجه تولید کنندگان بر استاندارد سازی محصولات و توجه مسئولین امر به این مسئله است‌

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با اشاره به سالروز شهادت پنجمین شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی، گفت: ایشان یار دیرین امام و همرزم شهدا در جبهه‌های حق علیه باطل است. این شهیدان این اسطوره‌های تاریخی باید در اذهان باقی بمانند. اینان چراغ راه هدایت و هویت انقلاب و نظام ما هستند.

وی با اشاره به ۲۴ مهر ماه که هفته پیوند اولیا و مربیان است، تصریح کرد: هدف از هفته پیوند اولیا و مربیان همکاری در راه پیشبرد امور آموزشی و پرورشی دانش آموزان و ایجاد وحدت رویه تربیتی در خانه و مدرسه است. از اولیا و مربیان می‌خواهم تا به این امر و اهداف آن توجه ویژه نمایند. 

امام جمعه ماهنشان به ۲۵ مهر روز جهانی ریشه‌کنی فقر نیز اشاره کرد و گفت: فقر و غنا در مادیات و معنویت بشر اثر می‌گذارد، جایی که فقر باشد ایمان نیست. انقلاب اسلامی انقلاب پابرهنگان است و دل‌های مسئولین برای رفع محرومیت‌ها باید بتپد و از شکاف عمیق طبقاتی باید جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: طبق نظر رهبر انقلاب کسب ثروت جرم نیست، اما تبعیض در توزیع منابع به شدت ممنوع است. همچنین غفلت از قشرهای نیازمند حمایت به هیچ وجه مورد قبول نیست.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر