logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۲۹۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر ستاد انتخابات استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

ثبت‌نام نهایی داوطلبان مجلس از ۲۷ مهر آغاز می‌شود

ثبت‌نام-نهایی-داوطلبان-مجلس-از-۲۷-مهر-آغاز-می‌شود
دبیر ستاد انتخابات استان زنجان گفت: ثبت نام نهایی داوطلبان مجلس از تاریخ ۲۷ مهر ماه تا ۳ آبان ماه ادامه خواهد داشت و این مرحله همانند مرحله پیش‌ثبت‌نامی غیرحضوری و از طریق پنجره واحد وزارت کشور خواهد بود.

ولی‌الله رحیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه جاری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: نامزدهایی که در این دوره در انتخابات مجلس شورای اسلامی از سطح استان شرکت کرده‌اند ۷۶۳ بودند که شامل ۱۰۱ نفر بانوان و ۶۶۲ نفر آقایان بودند.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان گفت: ثبت نام نهایی از تاریخ ۲۷ مهر ماه تا ۳ آبان ماه ادامه خواهد داشت و این مرحله همانند مرحله پیش‌ثبت‌نامی غیرحضوری و از طریق پنجره واحد وزارت کشور خواهد بود.

وی بیان کرد: یقینا انتخابات پیشرو؛ پرشور و درصد بالایی از مردم پای صندوق‌های رای خواهند آمد، چراکه مردم زمان‌شناسند، به کارگزاران خود اعتماد دارند و عمکرد دولت و صداقت دولت را می‌بینند.

رحیمی ادامه داد: بحث زیرساخت‌ها، کمبود‌ها، چالش‌ها نیز به طور کلی مورد بررسی قرار گرفته و احصا شده و مسائلی که در استان قابلیت حل داشته حل شده است و مواردی که نیاز است با مرکز هماهنگی و حل شود؛ نیز انجام گرفته است‌.

وی با بیان اینکه در یک مثال فیبر نوری در دوره‌های قبل در برخی مقاطع دارای مشکلاتی بود که احصا شد افزود: زیرساخت‌ها آماده شده و مشکل حادی به لحاظ برگزاری انتخابات نیست.

رحیمی با بیان اینکه برگزاری انتخابات در کل کشور در یک هشتم حوزه‌ها تمام الکترونیکی برگزار می‌شود گفت: در استان زنجان نیز، شهر زنجان و طارم تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد و روستاها را نیز شامل خواهد شد.

 دبیر ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه در انتخابات نمی‌شود تخلف کرد گفت: اگر بر فرض محال تخلفی نیز شکل بگیرد تاثیرگذار نخواهد بود. نماینده فرماندار، نماینده نامزد انتخاباتی و ... حضور دارند و درصد تخلف بسیار بسیار پایین است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر