logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۲۹۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی اداره راهداری استان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

تخصیص بیش از ۹۱ میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز استان زنجان

-تخصیص-بیش-از-۹۱-میلیارد-تومان-برای-رفع-نقاط-حادثه-خیز-استان-زنجان-
رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی اداره راهداری استان گفت: اعتبار 91 میلیارد و 500 میلیون تومان برای پوشش نقاط حادثه خیز در استان زنجان اختصای یافت.

حسین اسکندری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه در 6 ماه اخیر 8 مورد پروژه در دستور کار است که از سال گذشته اقداماتی انجام شده و ادامه دارد گفت: این پروژه‌ها تعویض و بهسازی سه راهی سجاس، تعویض و بهسازی محور گرماب به کتله خور، تعویض و بهسازی سه راهی آبی سفلی، تعویض پل ورودی زرین رود و تعویض و ساماندهی ورودی نصیرآباد از شهرستان خرمدره است که همگی در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: پروژه‌هایی که پیمان کارهای مربوطه انتخاب شده و هفته بعد شروع به فعالیت خواهند داشت از قبیل پروژه تعویض و بهسازی نورین به سمت پل سه راهی زنجان به تاکستان، تعویض و بهسازی ورودی شهر قیدار از طرف زنجان و تعویض و بهسازی سه راهی حصار تا کمربندی خدابنده است که در دست اقدام خواهند بود.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های این اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: تکمیل شدن پروژه‌های مربوطه بالای یک سال زمان لازم است و میزان اعتبارات در نظر گرفته شده برای پوشش نقاط حادثه خیز 91 میلیارد 500 میلیون تومان ابلاغ شده که 46 میلیارد و 300 میلیون تومان تخصیص داده شده است که 50 درصد برای تعویض و بهسازی پروژهای مذکورتخصیص داده شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر