logo
امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۴
[ شناسه خبر : ۳۲۷۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست اداره‌ بنیاد شهید استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

مشارکت شهرداری زنجان اجرای طرح نصب بارکد در مزار شهدا را سرعت می‌دهد

مشارکت-شهرداری-زنجان-اجرای-طرح-نصب-بارکد-در-مزار-شهدا-را-سرعت-می‌دهد
سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه طرح نصب بارکد در مزار شهدا در زنجان در حال اجرا است گفت: مشارکت شهرداری زنجان روند اجرای طرح نصب بارکد در مزار شهدا را سرعت می‌دهد.

عباس برزگر در گفتگو پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با خبرنگار با بیان اینکه طرح نصب بارکد مربوط به شناسایی شهدا برای نسل‌های جدید انقلاب است گفت: این طرح از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در دست اقدام بوده تا بتوانند نسل‌های جدید انقلاب را با آثار شهدای استان آشنا کرده و افراد مشتاق در این امر بتوانند اطلاعات کافی در مورد شهدای استان کسب کنند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: پیگیر نصب "بارکد "در مزار مطهر شهدا هستیم که این امر با مشارکت شهرداری میسر خواهد شد با  نصب" بار کد" در هر مزار شهید امکان شناسایی شهید و مطالعه وصیتنامه این بزرگواران فراهم می‌شود.

سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان عنوان کرد: هدف از این اقدام ترویج فرهنگ شهادت و شناسایی شهدا در جامعه بوده که نسبت به این امر در جامعه کوتاهی شده است.

برزگر ابراز کرد: پس از اقدام به نصب بارکد زائران مزار مطهر شهدای گمنام می‌توانند جهت مشاهده مشخصات مربوط به هر شهید با تلفن همراه هوشمند خود پس از فعال کردن اینترنت، بارکدهای مربوطه را از طریق نرم افزارهای بارکدخوان با استفاده از دوربین تلفن همراه اسکن کرده و به صفحه مورد نظر وارد شوند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر