logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۲۸۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان در گفتگو با موج رسا خبر داد:

ارائه 300 هزارنفر ساعت آموزش‌های فنی و مهارتی به روستاییان زنجانی

ارائه-300-هزارنفر-ساعت-آموزش‌های-فنی-و-مهارتی-به-روستاییان-زنجانی
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: 300 هزارنفر ساعت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی به روستاییان و عشایر در استان زنجان در نظر گرفته شده است.

<!doctype html>

بیشتر بخوانید

محمد رضا انصاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه دوره‌های آموزشی سازمان فنی و حرفه‌ای استان زنجان در مناطق روستایی و عشایر با توجه به نیازها برای اجرای دوره‌های متنوع در مدت زمان‌های مختلف برای این قشر برگزار می‌شود گفت: مربیان مراکز فنی و حرفه‌ای به صورت تیم‌های سیار در مناطق روستایی حضور فعال دارند.

وی اضافه کرد:  این تیم نه تنها برای مناطق روستایی و عشایر بلکه در سایر دستگاه‌ها مانند کتابخانه‌ها،  مدارس کاردانش، پایگاه‌های بسیج، مشارکت در بسیج سازندگی و دوره‌های آموزشی نیز مستقر هستند و به صورت فعال همکاری لازم را دارند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان عنوان کرد: مدت زمانی که برای این دوره‌های مربوط به عشایر و روستائیان در نظر گرفته شده مطابق با ظرفیت استان است که 300 هزار نفر ساعت تعهد سازمان فنی و حرفه‌ای برای استفاده از برنامه‌های آموزشی و دوره‌های مذکور است.

انصاری افزود:  این دوره‌ها با انتقال تجهیزات، امکانات و ظرفیت‌های موجود برای روستاها و مناطق دارای عشایر اجرا می‌شود و دورها شامل آشپزی، قنادی، طراحی دوخت، برای رشته‌های برادران، برق، جوشکاری و سایر رشته‌های دیگر می‌باشد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر