logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۲۸۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
جانشین بسیج اساتید استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

مرام رژیم صهیونیستی کودک‌کشی و خون‌خواری است

مرام-رژیم-صهیونیستی-کودک‌کشی-و-خون‌خواری-است
جانشین بسیج اساتید استان زنجان گفت: جنایات صهیونیست‌ها دست و پا زدن برای کوتاه کردن عمر خودشان است و این رژیم کودک‌کش و خون‌خوار است.

یوسف اسماعیلی‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه زمانی که انقلاب اسلامی ایران به رهبری حکیم فرزانه و مرجع عالی قدری به نام آیت الله العظمی امام خمینی (ره) به ثمر نشست و تاج و تخت رژیم پهلوی که متحد راهبردی اسرائیل در منطقه در هم پیچیده شد یکی از محوری‌ترین سیاست‌های نظام اسلامی شد دفاع از مردم مظلوم فلسطین و با تدبیر امام راحل برای جاویدان ماندن نام فلسطين در جهان اسلام روز قدس است گفت: روز قدس در عزیزترین ماه اسلام نام گذاری شد تا مسلمانان همیشه بدانند که مسئله اصلی اسلام در دوران حاضر آزاد سازی قدس شریف و تشکیل فلسطين فراگیر و نابودی غده سرطانی صهیونیسم غاصب است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: مهاجرت آرام و بی سرو صدای یهودیان به فلسطین که از اواخر حکومت عثمانی آغاز شده بود، سرانجام به سکونت در منطقه رسید و این روستای  کوچک با نام عبری ( تل آویو) را در سال ۱۹۰۹ به وجود آوردند، با گسترش مهاجرت  یهود به این منطقه در سال ۱۹۲۱ این روستا تبدیل به یک شهر شد.

جانشین بسیج اساتید استان زنجان عنوان کرد: در طول جنگ جهانی اول، همزمان با فروپاشی امپراطوری عثمانی، بریتانیا عثمانی را از این مناطق به عقب راند و سیل مهاجرت با همکاری انگلیس و آژانس جهانی یهود افزایش یافت.

اسماعیلی پور تاکید کرد: فلسطین از ۱۹۱۴ تا ۱۹۴۸ که اسرائیل در این سرزمین تشکیل شد، تحت حاکمیت انگلیس بود و در این فاصله یهودیان مهاجر با کمک انگلیس تمام زیر ساخت‌های لازم برای تشکیل یک دولت را فراهم آوردند.

وی اضافه کرد: با خروج انگلیس از فلسطین در ماه مه ۱۹۴۸ اسرائیل اعلام موجودیت کرد و جنگ بین صهیونیست‌ها و مردم اصلی فلسطین سال‌ها پیش از اعلام رسمی تشکيل اسرائیل آغاز شده بود.

جانشین بسیج اساتید استان زنجان تصریح کرد: با تشکیل اسرائیل آوارگی مردم فلسطین آغاز شد. طی جنگ‌های ۱۹۴۸؛ ۱۹۵۶؛ ۱۹۶۷ ؛ و ۱۹۷۳ میلیون‌ها نفر از مردم فلسطین آواره کشورهای اطراف شدند.

اسماعیلی پور افزود: از همان دورانی که مبارزان فلسطینی با دست خالی و پرتاب سنگ و چوب از خود دفاع می‌کردند فرزندان روح الله کبیر خمینی زمان درحال آموزش و تسلیح مبارزان فلسطینی بودند و فرزندانی چون شهید دکتر مصطفی چمران، شهید حاج قاسم سلیمانی و...اگر نائب برحق امام زمان (عج) و رهبر کنونی انقلاب امام خامنه‌ای مدظله العالی در بیانات خود صراحتا از پیش‌بینی پایان عمر رژیم غاصب اسرائیل و افول آن گفتند و تاکید نمودند که جنایات صهیونیست‌ها دست و پا زدن برای کوتاه کردن عمر ۲۵ ساله خودشان هست، این نیست مگر علم به سنت الهی و اشرافیت به زحمات سربازان جهان اسلام و تحقق وعده نصرت الهی برای مبارزان فلسطینی است.

جانشین بسیج اساتید استان زنجان عنوان کرد: در عملیات اخیر رزمندگان فلسطینی هیمنه پوشالی و تخیلی بودن گنبد آهنین برای جهانیان آشکار شد و بنا به فرموده رهبر انقلاب این یه شکست مفتضحانه تاریخی بلکه غیر قابل ترمیم بود و معظم له صراحتا تاکید فرمودند که رژیم غاصب اسرائیل را باید به بعد و قبل از تاریخ عملیات طوفان قدس تقسیم کرد و این می‌تواند موضوعی مهم برای محققان و تحلیلگران مسائل سیاسی دنیا تبدیل شود.

اسماعیلی پور تاکید کرد: برای همه رو به افول بودن عمر منحوس رژیم صهیونیستی آشکار هست و خود ساکنان اراضی اشغالی فلسطین نیز به خوبی به آن آگاهند و بعد از شنبه‌های تظاهراتی اخیر در اراضی اشغالی، اعتراضات مردمی و نافرمانی‌های مدنی سربازان صهیونیست به اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو نزدیک بودن تحقق وعده الهی را نشان می‌دهد.

وی ابراز کرد: به امید روزی که همه مسلمانان بتوانند با پایان عمر جنایت کاران صهیونیستی در مسجد الاقصی نماز جماعت پرپا کنند و به زیارت قبله اول مسلمین مشرف گردند.

 

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر