logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۲۸۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

مبارزات فلسطینان فرهنگ مقاومت را به ثمر می‌نشاند

مبارزات-فلسطینان-فرهنگ-مقاومت-را-به-ثمر-می‌نشاند
امام جمعه ماهنشان با اشاره به مبارزات فلسطینی‌ها علیه رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: البته این عملیات خود مقطعی درخشان و برگی زرین در به ثمر رسیدن فرهنگ جهاد و مقاومت است.

حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»  اظهار داشت: رهبر حکیم انقلاب با استناد به روایات وعده افول رژیم غاصب صهیونیستی را بارها و با عنواین محتلف داده‌اند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی هر روز یه افول خود نزدیکتر می‌شود و نشانه‌های افول نمایان‌تر می‌گردد.

امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه رهبر حکیم انقلاب در سخنرانی اخیر خود در بین مسئولین و سفرای کشور‌های اسلامی فرمودند رژیم غاصب رفتنی است، گفت: امروز نهصت فلسطین سرحال‌تر از همیشه و ۷۸ سال گذشته است.

وی بیان کرد: حماس در ۱۵ مهر ماه در عملیات طوفان‌الاقصی طبق فرمایش رهبری یک زلزله ویرانگر و یک شکست صهیونیستی رقم زد، گفت: برخی از سازمان‌های اصلی حاکمیت رژیم غاصب را ویران کرد که تجدید بنای آن سازه به اسانی قابل ترمیم نیست.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با اشاره به اینکه برخی از طرفداران رژیم غاصب ایران اسلامی را پشت این حرکت معرفی می‌کنند اذعان کرد: این اقدام و نگرش ناشی از عدم شناخت مردم فلسطین می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه رژیم غاصب به دنبال مظلوم‌نمایی است، گفت: این رژیم منحوس برای اینکه بتواند به جنایت‌های خود ادامه دهد و جنایت‌های خود را توجیه کند در راستای همین هدف حمله وحشیانه به غزه انجام می‌دهد.

امام جمعه ماهنشان گفت: همین اقدامات رژیم صهیونیستی باعث قربانی شدن کوکان مظلوم فلسطینی شده است.

وی تصریح کرد: طبق فرمایش رهبری یک سیلی سنگین‌تری بر رخسار زشت خودشان است؛ البته ما و تمام مسلمانان جهان از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین دفاع می‌کنیم.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با اشاره به اینکه فلسطینی‌ها با حمله خود دیوارهای محاصره را شکستند و وارد منطقه شهرک‌های صهیونیستی شدند، گفت: حتی بسیاری از صهیونیست‌ها به دلیل ترس و واهمه‌ای که از جبهه مقاومت داشتند، فرار کردند و وادار به عقب‌نشینی و تخلیه شهرک‌ها شدند.  

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی باعث احیای روحیه جبهه مقاومت در مردم و مبارزان فلسطینی شد، بیان کرد: طوفان‌الاقصی باعث ایجاد روحیه مبارزه با کفر، ظلم و ستم و ایجاد اعتماد به نفس در دل شیعیان شد.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به مبارزات فلسطینی‌ها علیه رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: البته این عملیات خود مقطعی درخشان و برگی زرین در به ثمر رسیدن فرهنگ جهاد و مقاومت است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر