logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۴
[ شناسه خبر : ۳۲۸۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان:

اکوسیستم نوآوری زنجان باید رشد یابد

اکوسیستم-نوآوری-زنجان-باید-رشد-یابد
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: به شرایط موجود در حوزه پارک‌داری و نوآوری در استان راضی نیستیم و معتقدیم اکوسیستم نوآوری باید رشد یابد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مرتضی شهامی امروز در نشست خبری اولین رویداد ملی زیتون اظهار داشت: یکی از وظایف مهم دولت این است که بحث علم و نوآوری را به منصه ظهور برساند‌.

بیشتر بخوانید

وی افزود: اگر به علم مجهز شویم به قدرت و سلطه خواهیم رسید، و یکی از مهمترین کار‌ها نیز این است که در عرصه عمومی کشور علم را پیاده کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان با بیان اینکه یکی از بهترین راهکار برای به نتیجه رسیدن علم برگزاری این نوع رویدادها است، گفت: تا می‌توانیم باید از این رویداد‌ها برگزار کنیم و باید از ظرفیت‌های موجود در استان استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه هاب صادرات محصولات کشاورزی یکی از ظرفیت‌ها در استان محسوب می‌شود، گفت: اگر برگزاری رویدادها به لحاظ کیفی و کمی پیش رود به نقطه موفقیت خواهد رسید.

شهامی با اشاره به اینکه وضعیت فعلی حاصل تلاش جمعی است، گفت: برگزاری این رویداد‌ها سبب تقویت نقاط قوت و حل نقاط ضعف می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون میزان رضایت استان در حوزه پارک‌داری، گفت: برخی شاخص‌ها با حضور وزیر کشور بررسی شد و استان زنجان در برخی از آن‌ها اول بود، اما رویکرد این است که نباید به دلیل اول بودن خود را به تنبلی بزنیم، بنابراین هیچ رتبه برتری برای ما کافی نیست و همیشه باید بیشتر تلاش کنیم.

شهامی با اشاره به اینکه همواره تاکید بر بهتر بودن است، اذعان کرد: به هیچ وجه راضی نیستیم و معتقدیم اکوسیستم نوآوری باید رشد یابد و در این حوزه ضعیف هستیم و باید در این حوزه تلاش شبانه‌روزی کنیم و جهش داشته باشیم. 

وی با بیان اینکه تاکید بنده همواره بر ایجاد مراکز نوآوری توسط بخش خصوصی بوده است، گفت: ایده پارک، نوآوری برای سال‌های گذشته است با این حال تلاش ما این است که از چنین مجموعه خصوصی که در استان شکل گرفته حمایت کنیم تا اکوسیستم را جهش دهد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر