logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۲۷۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

ایران سد بزرگی در برابر اسرائیل غاصب است

ایران-سد-بزرگی-در-برابر-اسرائیل-غاصب-است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: ایران سد بزرگی در برابر اسرائیل غاصب است.

حجت‌الاسلام علی ناصر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه از زمانی که برخی از پیروان حضرت موسی(ع) به خاطر هوای نفس، شهوت، ثروت،  مقام آیات، جملات تورات را به نفع خود ترجمه و تفسیر و در واقع تحریف کردند گفت: رِژیم صهیونیست همیشه خود را نژاد برتر دانسته و برای حفظ این برتری دست به هر کاری و جنایتی می‌زند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: با مطالعه تاریخ رژیم صهیونیستی به صراحت عیان می‌شود رژیم اسرائیل مردم کشور فلسطین را آواره کرده و قتل عام می‌کند و دولت‌هایی که ارتباط با این رژیم را عادی سازی می‌کنند؛ سخت در اشتباهند، چون این رژیم رفتنی است و ما می‌بینیم که از درون در حال از هم پاشیدن است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: آنها برای احاطه و تسلط بر کشورهای اسلامی در منطقه غرب آسیا و دستیابی و غارت نعمت‌های خدادادی در این منطقه مثل نفت و گاز از حدود ۸۰ سال پیش با مکر و فریب سرزمین‌های فلسطین را به اشغال خود در آوردند.

حجت الاسلام ناصر ابراز کرد: از آن روز به بعد با حمایت کشورهای زورگو و ظالم دنیا سعی در تصرف فلسطین و نه تنها فلسطین بلکه خواب تسخیر همه کشورهای اسلامی، با طرح از نیل تا فرات را  می‌دیدند که با مقاومت مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت آن هم با دست خالی این خواب تعبیر نشد و روز به روز از قدرت و ابهت آنها کاسته شده و این افول و ذلت رژیم صهیونیستی با به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران سرعت فوق‌العاده‌ای گرفته است.

وی اضافه کرد: اسرائیل غاصب که امام راحل به حق آن را غده سرطانی نامید مخل امنیت منطقه به ویژه کشورهای اسلامی است و در تمامی جنگ‌ها و ناامنی‌هایی که در این نقطه از عالم افتاده مستقیم و غیر مستقیم دخیل بوده و از آنجایی که ایران مقتدر و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را سدی محکم در مقابل پیشرفت‌های خود می‌بیند همیشه در صف مقدم فتنه علیه ایران و از حامیان درجه یک فتنه گران و براندازان این نظام بوده است.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون به لطف خدا و به رهبری امامین انقلاب، بصیرت مردم، همچنین ایستادگی جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین رژیم غاصب هیچ غلطی نتوانسته انجام دهد و روز به روز هم ضعیف و ضعیف‌تر شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: اسرائیلی که در مورد بحث نظامی به سیستم دفاعی گنبد آهنین شهره هست و پیشرفته‌ترین سلاح‌های جنگی را دارد اما چندید بار در مقابل نیروهای مقاومت حزب الله طعم شکست را چشیده و رسوایی خود را به جهانیان به ویژه مستکبرین عالم مثل آمریکا به نمایش گذاشته شده است.

حجت الاسلام ناصر تاکید کرد: طبق بیانات حکیمانه رهبر عزیز انقلاب سال‌های پایانی و زوال دولت جعلی و غاصب اسرائیل فرا رسیده و امروز عملا این آینده‌نگری حضرت آقا مشهود هست و حس می‌شود.

وی اضافه کرد: با عملیات طوفان الاقصی جوانان و رزمندگان فلسطین این رسوایی سیاسی و نظامی اسرائیل در دنیا سرعت چند برابری گرفته و ترس و وحشت سراسر مسئولین دولتی و نظامی و همچنین شهرک‌ نشین‌های اسرائیلی را فرا گرفته است و این‌ها همه وعده خداوند متعال هست که یک به یک محقق می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ابراز کرد: امروز باید برخی کشورها که خواب عادی سازی روابط با اسرائیل را در سر خود پرورش می‌دهند باید عبرت بگیرند و از خواب غفلت بیدار بشوند وگرنه آن‌ها هم در آتش این ظلم اسرائیل خواهند سوخت.

حجت الاسلام ناصر گفت: به امید پیروزی ملت مقاوم فلسطین و جبهه مقاومت که همه این اتفاقات زمینه تشکیل تمدن نوین اسلامی را می‌دهد که مقدمه ظهور منجی عالم بشریت خواهد بود.

وی ابراز کرد: سوره مائده آیه 82 آمده است: ﻳﻘﻴﻨﺎً ﺳﺮﺳﺨﺖﺗﺮﻳﻦ ﻣﺮﺩم ﺭﺍ ﺩﺭ ﻛﻴﻨﻪ ورزی ﻭ دشمنی ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻣﺆﻣﻨﺎﻥ، ﻳﻬﻮﺩﻳﺎﻥ ﻭ ﻣﺸﺮﻛﺎﻥ ﺧﻮﺍهی ﻳﺎﻓﺖ. ﻭ ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻧﺰﺩﻳﻚ‌ترﻳﻨﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺩﻭستی ﺑﺎ ﻣﺆﻣﻨﺎﻥ، ﻛﺴﺎنی ﻣﻰﻳﺎبی ﻛﻪ ﮔﻔﺘﻨﺪ: ﻣﺎ ﻧﺼﺮﺍنی ﻫﺴﺘﻴﻢ. ﺍﻳﻦ ﻭﺍﻗﻌﻴﺖ ﺑﺮﺍی ﺁﻥ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﮔﺮﻭهی ﺍﺯ ﺁﻧﺎﻥ ﻛﺸﻴﺸﺎﻥ ﺩﺍﻧﺸﻤﻨﺪ ﻭ ﻋﺎﺑﺪﺍﻥ ﺧﺪﺍ ﺗﺮﺱﺍﻧﺪ، ﻭ ﺁﻧﺎﻥ ﺩﺭ ﭘﻴﺮﻭی ﺍﺯ ﺣﻖ ﺗﻜﺒّﺮ ﻧﻤﻰﻛﻨﻨﺪ.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر