logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۲۷۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

اسرائیل از درون در حال نابودی است

اسرائیل-از-درون-در-حال-نابودی-است
امام جمعه زنجان با بیان اینکه با توجه به مسئله فلسطین باید در نظر داشت رژیم اسرائیل مردم یک کشور را آواره و قتل عام می‌کند گفت: اسرائیل از درون در حال نابودی است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» آیت الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان با بیان اینکه اختلاف بین شیعه و سنی کار آمریکا است، چرا که آمریکا دلش به حال کسی نمی‌سوزد؛ فقط به دنبال این است که مانع رشد شیعه و سنی شود گفت: امروز مهم‌ترین نگرانی آمریکا دین اسلام است، آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل از اسلام کینه دارد به همین خاطر با جمهوری اسلامی دشمن در حال است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: مقام معظم رهبری در کنفرانس وحدت فرمودند؛ «هرجا که جنگی در جهان رخ دهد، آمریکا در آن دست دارد».

نماینده ولی فقیه در استان زنجان عنوان کرد: درباره مسئله فلسطین باید در نظر داشت رژیم اسرائیل مردم یک کشور را آواره کرده و قتل عام می‌کند؛ اما دولت‌هایی که ارتباط با این رژیم را عادی انگاری می‌کنند؛ سخت در اشتباهند چون این رژیم رفتنی است و  ما می‌بینیم که از درون در حال از هم پاشیدن است.

آیت الله خاتمی اضافه کرد: مسئله بهداشت دام رکن بهداشت و تغدیه جامعه است و پس باید به این موضوع توجه ویژه شود و امروزه دامپزشکی نقش بسزایی در سلامت دام‌ها دارد که خوشبختانه تشخیص به موقع بیماری دام‌ها موجب پیشگیری از مرگ و میر آنها شده است.

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر