logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۲۷۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

اتحاد مسلمانان ریشه رژیم صهیونیستی را می‌خشکاند

اتحاد-مسلمانان-ریشه-رژیم-صهیونیستی-را-می‌خشکاند-
امام جمعه زنجان گفت: اگر مسلمانان متحد شوند و یک سطل آب بریزند این غده سرطانی رژیم صهیونسیتی از بین می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام علی خاتمی در جلسه شورای اداری در فرمانداری ابهر گفت: ۷۰ سال قبل امام فرمودند: اگر مسلمانان متحد شوند و یک سطل آب بریزند این غده سرطانی رژیم صهیونسیتی از بین می‌رود.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به سخنرانی حضرت آقا در ۱۱ مهر روز میلاد پیامبر بزرگوار در بین مسلمانانی از کشورهای اسلامی گفت: پیامبر بزرگوار اسلام حق بزرگی بر گردن بشریت دارند و چون طبیبی حاذق نسخه معرفتی علاج همه دردهای اصلی اعم از فقر، جهل، ظلم، تبعیض و بی‌ایمانی هستند و حق حیات ابدی بر گردن ما دارند و ما با جهاد و تلاش مستمر در راه خدا، علم، سیاست، معرفت و اخلاق مختصر به پیامبر بزگوارمان ادای دین می‌کنیم.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به گفته جانشین سابق فرمانده کل قوا محمد باقری گفت: اکنون نیروی مقاومت نیاز به اسلحه ندارد و خود قادر به تأمین نیاز خود است و حضرت آقا فرمودند: «کرانه باختری هم باید مانند غزه وارد میدان شود» و اکنون شاهد این بروز جریانات خوبی در منطقه از سوی فلسطین هستیم.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما اکنون در حال صادر شدن به دنیا است و اکنون شاهد هستیم که شعار مرگ بر آمریکا خیلی زودتر از ما در ۴ کشور آمریکای لاتین سر داده می‌شود که نشان‌دهنده صدور تفکر انقلابی، عزت و استقلال خواهی کشورمان به جهان هستیم.

امام جمعه زنجان افزود: در همه جنگ‌ها عوامل خارجی دخالت دارند و ما شاهد هستیم که آمریکا به طور مستقیم و غیرمستقیم در جنگ‌هایی که اکنون درحال وقوع است دخالت دارد و رژیم جعلی صهیونیستی علاوه بر ایران از کشورهای مصر، سوریه و عراق لبریز از غیض و کینه است.

این مسئول ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: طبق گفته امیرالمومنین(ع) هیچ نعمتی گواراتر از امنیت نیست و ما این امنیت را مدیون این نیروهای خدوم نظامی و انتظامی هستیم، ما همه سرباز نظامیم و افتخاری بالاتر از نوکری مردم وجود ندارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر