logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۲۷۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

رژیم صهیونیست در حال مرگ است

رژیم-صهیونیست-در-حال-مرگ-است
امام جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه عادی سازی روابط به رژیم صهیونیستی مانند شرط‌بندی روی اسب بازنده محکوم به باخت است گفت: رژیم صهیونیستی در حال مرگ است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه نهضت فلسطین امروز سر زنده تر و آماده‌تر از همیشه است گفت: به امید خدا این نهضت به نتیجه خواهد رسید و بنا به فرموده امام خمینی (ره) این رژیم به دست مردم فلسین و نیروهای مقاومت در کل منطقه ریشه کن خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی به همه حافظان نظم و امنیت در کشور افزود: پلیس امین، مورد اعتماد و پناهگاه مردم است.

امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: پلیس عصاره مسئولیت و برخورد با مخلان نظم و امنیت است و تا به امروز هزاران شهید در راه امنیت مردم تقدیم انقلاب شده است.

حجت الاسلام منصوری ابراز کرد: نیروی انتظامی به خاطر امنیت برای آحاد مردم شبانه روزی در خدمت است و دشمنان و رسانه‌های معاند در تلاش هستند تا نیروی انتظامی را در بین مردم بد جلوه دهند ولی نیروی انتظامی روز به روز در بین مردم محبوبیت پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد: از بیانات مقام معظم رهبری که می‌فرمایند؛ «امروز دشمنی دشمنان با اسلام از همیشه آشکارتر است» نمونه‌ای از اهانت‌های صورت گرفته از طرف دشمن و اهانت جاهلانه به قرآن است که یک ابلح اهانت می‌کند و یک دولتی حمایت می‌کند.

امام جمعه شهرستان طارم افزود: ایجاد اتحاد و وحدت بین کشورهای اسلامی راه مقابله با دخالت‌های آمریکا و قدرت‌های زورگو در منطقه است که برخی کشورهای عرب این مسئله را خوب نمی‌فهمند که تا دیر نشده باید از خواب غفلت بیدار شوند.

حجت الاسلام منصوری تصریح کرد: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مانند شرط بندی روی اسب بازنده محکوم به باخت است که نظر قطعی جمهوری اسلامی بر این است؛ دولت‌هایی که عادی سازی روابط با رژیم رو به نابودی یعنی اسرائیل را سر مشق کار خود قرار دهند آگاه باشند که ضرر خواهند کرد و بدانند این رژیم رفتنی و در حال مرگ است.

وی با اشاره به احداث و آماده سازی تعدادی از استخرهای معیشتی که مسئولین در این موارد وعده‌هایی را داده‌اند، گفت: سال بعد نیاز باغداران و کشاورزان به آب برطرف شود تا با مشکلات مربوطه روبرو نشوند و مردم در این موارد همکاری لازم را داشته باشند، با این وجود هنوز چند ماهی فرصت است که مسئله پیگیری شود.

امام جمعه شهرستان طارم تاکید کرد: سازمان اوقاف امانتدار واقفان است اما باید درآمد موقوفان شفاف باشد تا مردم بیشتر اعتماد کنند،  وقف بی‌منت ترین صدقه است که خیر و برکت دنیا و آخرت در آن نهفته شده است، وقف همان معامله با خدا است و بهترین توشه برای آخرت و چشمه همیشه جاوید است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر