logo
امروز : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۲۷۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر دارالقرآن کریم زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

دانش آموزان نخبه قرآنی به دارالقرآن کریم زنجان معرفی می‌شوند

دانش-آموزان-نخبه-قرآنی-به-دارالقرآن-کریم-زنجان-معرفی-می‌شوند
مدیر دارالقرآن کریم زنجان با بیان اینکه کلاس‌های قرآنی دارالقرآن کریم زنجان در تمام مقاطع سنین از ابتدایی تا دکتری برنامه‌های آموزشی قرآنی در نظر گرفته شده است گفت: دانش آموزان نخبه قرآنی برای آموزش بیشتر به دارالقرآن کریم معرفی می‌شوند.

محمود رنگرز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه ثبت نام ترم پائیزه از ۱۲ مهرماه شروع شده و در زمینه‌های مختلف قرآنی آموزش‌های پایه‌ای جزو برنامه است این آموزش‌ها شامل: روخوانی، روانخوانی و آموزش مفاهیم قرآنی بوده که زیر نظر اساتید مجرب در دارالقرآن کریم زنجان برگزار می‌شود گفت: علاوه بر تعالیم مفاهیم قرآنی و تفسیر کتاب آسمانی جزو برنامه آموزشی است.

بیشتر بخوانید
وی افزود: کلاس‌های قرآنی دارالقرآن کریم زنجان در تمام مقاطع از ابتدایی تا دکتری برنامه‌های آموزشی قرآنی در نظر گرفته شده است.
مدیر دارالقرآن کریم زنجان عنوان کرد: برنامه‌های آموزشی متعدد قرآنی برای رفع نیاز جامعه و مسائل مربوط به آموزش قرآن انجام شده که دارای پیگیری‌های منظم است.
رنگرز افزود: در بخش‌های آموزشی قرآن کریم بخش‌های خواهران و برادران  استقبال مناسبی دارد به این منظور، یک پل ارتباطی با اداره آموزش و پرورش به وجود آمده تا دانش آموزان نخبه قرآنی که دارای رتبه‌های برتر هستند به دارالقرآن کریم معرفی شوند و برنامه‌های ویژه برای این دسته از افراد در نظر گرفته شده تا پشتوانه سازی در امر فراگیری آیات الهی و مفاهیم حیات بخش این کتاب آسمانی داشته باشیم.
وی گفت: در زمینه حفظ قرآن کریم نیز مراکز مختلف در استان فعال است و هدف اصلی آموزش قرآن کتاب دینی ارتباط گیری و تلاش برای تعالیم قرآن در سطح جامعه اسلامی است تا پیامدهای مثبت در بین آحاد مردم مشاهده شود.
 
مدیر دارالقرآن کریم زنجان افزود: دارالقرآن کریم زنجان قطب و پایه مسائل آموزشی در سطح استان است که ۳۰ مربی در بخش خواهران و ۳۰ مربی دیگر در بخش برادر در پایه و سطوح عالی قرآن فعالیت دارند.
رنگرز ابراز کرد: از اولین سال تاسیس دارالقرآن کریم در زنجان یک هزارو ۵۰۰ نفر قاری قرآن تعلیم و تربیت داده شده و رشته‌های قرآنی پر طرفدار دارالقرآن کریم زنجان روخوانی، روانخوانی، تجوید، صوت و لحن، حفظ و مفاهیم قرآن کریم است.
وی تاکید کرد: ثبت نام از طریق مراجعه حضوری و شماره تماس ۰۲۴۳۳۴۴۹۹۴۴ و یا از طریق لینک https://digiform.ir/dqzanjan1 است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر