logo
امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۲۶۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
شهردار ابهر:

۷۵ درصد از بودجه شهرداری ابهر به بخش عمرانی هزینه می‌شود

۷۵-درصد-از-بودجه-شهرداری-ابهر-به-بخش-عمرانی-هزینه-می‌شود
شهردار ابهر با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف شهری در ابهر گفت: ۷۵ درصد از بودجه شهرداری ابهر به بخش عمرانی هزینه می‌شود.

رضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت:عمران و آبادانی شهر می‌تواند در رفاه و آسایش شهروندان نقشی بی بدیل ایفا کند و با توجه به همین موضوع ما در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر تلاش می‌کنیم با اجرای طرح‌های عمرانی و همچنین توسعه فضای سبز ضمن زیباتر کردن سیمای عمومی شهر به آرامش مردم نیز کمک کنیم.

بیشتر بخوانید

وی با تاکید بر ضرورت داشتن اهتمام جدی برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم و گره‌گشایی از مشکلات آنان، گفت: کسب اعتماد و رضایت مردم امری مهم و سرمایه ارزشمندی است و این سرمایه اعتماد و اطمینان مردمی نباید خدشه‌دار شود.

حیدری با بیان اینکه در راستای خدمت‌رسانی به مردم در این دوره، مدیریت شهری با توجه به سیاست‌گذاری  اعضای محترم شورای اسلامی شهر ابهر سیاست تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره و آغاز پروژه‌های تأثیرگذار با استفاده از تمام پتانسیل‌های موجود در شهر وارد حوزه کارهای عمرانی شده است، گفت: اقدامات عمرانی بزرگ و کوچک در شهر ابهر این‌ شهر را به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل ساخته است.

شهردار ابهر با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌های در حال احداث شهر، گفت: از مهم‌ترین این پروژه‌ها می‌توان به اصلاح هندسی و بهسازی میادین تمدن، خلیج فارس، زیدالکبیر، بهسازی پارک محل‌های لاله شریف آباد،  پیاده‌روسازی خیابان شهدا شریف آباد، جدول‌گذاری و ایجاد رفیوژ وسط خیابان لوله گاز شریف آباد، آسفالت ریزی سرد در بلوار مالیات شریف آباد، پیاده‌روسازی و سنگفرش بلوار طالقانی شمالی، پیاده‌روسازی و سنگفرش میدان مخابرات به سمت ولیعصر، پیاده‌روسازی و سنگفرش محوطه میدان امام (ره)، پیاده‌روسازی و سنگفرش پیاده‌رو خیابان کارمندان در ناحیه شهرک‌ها، پیاده‌روسازی و سنگفرش پیاده‌رو بلوار بسیج ، جدول‌گذاری جهت ایجاد رفیوژ وسط در بلوار شهید صیاد شیرازی در ناحیه شهرک‌ها، جدول‌گذاری و ایجاد رفیوژ وسط در خیابان کشاورز غربی و آسفالت‌ریزی خیابان قلعه‌تپه در راستای اجرای طرح نهضت آسفالت اشاره کرد.

وی همچنین به خدمات مختلفی که در نواحی مختلف شهری و حاشیه شهر انجام می‌شود اشاره کرد و گفت: نهضت آسفالت در سطح شهر از سال گذشته کلید خورده و در حال حاضر نیز با قدرت در حال انجام است.

این مسئول تصریح کرد: در کنار این اقدامات، فعالیت‌های عمرانی شهرداری در راستای بهبود شبکه عبور و مرور شهری با هدف آسایش و رفاه شهروندان و همچنین مناسب‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده عملیات آسفالت‌ریزی ، پیاده‌رو سازی و کفپوش پیاده‌روها و همچنین جدول‌گذاری معابر سطح شهر با حجم گسترده در دست اجرا است.

شهردار ابهر افزود: در کنار اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه‌ها از کیفیت آن‌ها غافل نیستیم و رعایت شاخصه‌های کیفی مد نظر بسیار حائز اهمیت است و همزمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی بودجه شهرداری ابهر را ۵۵۷ میلیارد تومان اعلام کرد، گفت: ۷۵ درصد از بودجه سهم حوزه عمرانی و ۲۵ درصد نیز جاری است که این امر نشان‌گر توجه جدی به حوزه عمرانی و حل مشکلات این حوزه است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر