logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۲۶۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
وصیتنامه؛

شهيد از اسماء حسنای الهی است

شهيد-از-اسماء-حسنای-الهی-است
اعتقاد به حیات برتر و کامیابی شهید، از عوامل مهم پایداری و پیروزی انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» شهید حسین باقری از جمله نوجوانان دل باخته حضرت امام (ره) در شهرستان زنجان بود که از سیزده و چهارده سالگی تموم عمر و زندگی خود را وقف انقلاب و ارزش‌های والای آن کرده و در تمام برهه‌های سخت انقلاب جزو نفرات پیشگام در پاسداری و حراست از نهال نوپای حکومت اسلامی بود و آخر هم در راه حفاظت از مرز و بوم کشور فروردین ماه 1366 در عملیات کربلای هشت در منطقه شلمچه به آرزوی خود رسیده و سبکبال و خونین بال تا عرش الهی پرواز کرد و به خیل دوستان شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید

وصیت نامه شهید دلاور حسین باقری (فرمانده اطلاعات و عملیات تیپ اول لشگر 31 عاشورا ) بخوانید و ببینید حرف‌های قشنگش چقدر به درد این روزهای انقلاب میخورد! خدایا! بیامرز برایم گناهانی که بلا را نازل می‌کند.

خدا جان! تمام اعضا و جوارح  مرا به سه چیز آراسته کن: اول ایمان، دوم تقوی وسوم یقین که اصل سعادت است.

خدا جان! مطمئناً این سه مورد در راه رسیدن به جوار پرشکوهت  مرا یاری  ده تا به کمک و یاریت به آنها دست یافته و راه و رسم تعالی را پیدا کنم.  تا در دنیای پست و تاریک بتوانم قدمی مطمئن در راه رسیدن به هدف والای تعالی برداشته و تسلیم هوا و هوس دنیوی نشوم.

خدا جان! جوان هستم! گناه کردم و به خود آمدم و از تو که پروردگار جهانی شرمنده شدم! ای امید امیدواران!تو آخرین مرحله عشقی!

برای کسانی که به امید تو لحظه شماری می‌کنند.

اما دوستان خوبم از (امام ) اطاعت کنید و نگذارید تنها بماند سخنان  گهربار ایشان را بدون فوت وقت  انجام دهید.

 مرید و مطیع امر او باشید! سربازی  سر افراز برای مرز بوم باشید! اهل کوفه نباشیم! از انقلاب و ارزش‌های آن مخصوصا خون شهدا پاسداری نمائید.

 دوستان عزیز و با وفایم در هر مکان بر علیه ضد انقلابیون بشورید, مشت محکمی  بر دهان این زالو صفتان بزنید. اغماض در کار نباشد خصوصاً اگر مسئول باشید!

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر