logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۲۶۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول امور روحانیت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

راه خلاصی از هجمه‌ها دشمن در قرآن آمده است

راه-خلاصی-از-هجمه‌ها-دشمن-در-قرآن-آمده-است
مسئول امور روحانیت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه قرآن به عنوان قانون خدا در زمین است اگر تمام مردم دست تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) دراز کنند هرگز گمراه نخواهند شد گفت: راه خلاصی از هجمه‌ها دشمن در قرآن آمده است.

 حجت الاسلام حسین محمدی در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه حضرت محمد (ص) در آخرین وصیت خود فرمودند: "ای مردم من از میان شما میروم ولی دو امانت نزد شما می گذارم یکی قرآن و دیگری اهل بیت (ع) که اگر به آنها تمسک بجویید  اصلا گمراه نخواهید شد." گقت: قرآن به عنوان قانون خدا در زمین است اگر تمام مردم دست تمسک به قرآن  و اهل بیت (ع) گذارند  هرگز گمراه نخواهند شد.

بیشتر بخوانید
 وی افزود: در مرحله اول عمل کردن به دستورات الهی از ارکان دین است و توصیه به دستورات قرآن کریم سفارش ائمه اطهار و رهبر انقلاب می‌باشد.
مسئول امور روحانیت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان  ابراز کرد: رهبر انقلاب تاکید داشتند که  ۲۰ میلیون نفر حافظ قرآن در کشور داشته باشیم  تا مفاهیم قرآن در جامعه جا افتاده و عمل به دستورات قرآن سر لوحه امور مختلف باشد.
حجت السلام محمدی گفت: کوتاهی در امر قرآن این کتاب آسمانی در جامعه انجام شده که باید در نظر داشت برگزاری مسابقات قرآنی در سطح استان و ملی است.
وی افزود: اگر بتوانیم جوانان را در جامعه اسلامی با آیات الهی آشنا کنیم در واقعه آن‌ها را در برابر هجمه‌های دشمن بیمه کرده‌ایم.
مسئول امور روحانیت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان تصریح کرد: راه خلاصی از این هجمه‌ها و دوای آن را می‌توان در قرآن یافت و پیامبر (ص) در روز قیامت در محضر خداوند شکایتی را از قوم خود مطرح می‌کند مبنی بر اینکه قوم من قرآن را مهجور کردند و به آن بی‌توجه بودند
 حجت السلام محمدی گفت: خداوند آن را نازل کرده است و تا روز قیامت هم ماندگار است و برای همه زمان‌ها قابل استفاده خواهد بود.
 وی افزود: خداوند آن را نازل کرده است و تا روز قیامت هم ماندگار است و برای همه در  زمان‌های مختلف قابل استفاده خواهد بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر