logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۲۶۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کمیته امداد ابهر خبر داد:

توزیع ۷۶۰ بسته آموزشی در بین دانش‌آموزان نیازمند ابهری

توزیع-۷۶۰-بسته-آموزشی-در-بین-دانش‌آموزان-نیازمند-ابهری-
رئیس کمیته امداد شهرستان ابهر گفت: ۷۶۰ دانش‌آموز نیازمند در سطح شهرستان شناسایی شده و در بین دانش‌آموزان بسته آموزشی تحصیلی تهیه و توزیع شده است.

ابوالفضل احمدی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: انشالله در عصر ظهور نیازمندی در جامعه نخواهد بود چرا که مردم در عصر ظهور در مسائل مختلف تشریک مساعی و به یکدیگر کمک خواهند کرد و عدالت واقعی شکل خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات بسیار خوب کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزاری جشن عاطفه‌ها و جشن نیکوکاری است که علاوه بر ترویج فرهنگ انفاق در جامعه سبب ایجاد امید در بین دانش‌آموزان و خانواده‌های کم‌برخوردار می‌شود.

احمدی هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها را کمک به دانش آموزان نیازمند عنوان کرد و گفت: باید با کمک همگان دستگیر این دانش آموزان باشیم تا آنها نیز بتوانند بدون دغدغه خاطر به امر تحصیل خود بپردازند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ابهر گفت: ۷۶۰ عدد پک تحصیلی کامل با ارزش ریالی ۱۲ میلیونی بین دانش‌آموزان نیازمند تهیه و توزیع شده است.

وی با بیان اینکه الحمدالله مردم خیر شهرستان از سال گذشته و سال‌جاری همکاری بسیار خوبی با کمیته امداد شهرستان ابهر داشتند، گفت: این امر خداپسندانه تا ۱۵ مهر ادامه خواهد داشت‌.

این مسئول تصریح کرد: تعدادی از دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته‌ امداد نیستند و از طریق مدارس و مؤسسه‌های نیکوکاری مورد حمایت قرار می‌گیرند و بین خانواده‌ها پایش صورت می‌گیرد تا خانواده‌ای محروم و یا دو بار دریافت نکند.

وی افزود: این کار خداپسندانه با همکاری کمیته امداد، مراکز نیکوکاری در سطح شهر ابهر و آموزش و پرورش انجام می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر