logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۲۵۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در قالب پویش همکلاسی مهربان انجام شد؛

توزیع 2000 بسته پک دانش آموزی نوشت افزار در زنجان

توزیع-2000-بسته-پک-دانش-آموزی-نوشت-افزار-در-زنجان-
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زنجان گفت: در راستای طرح کمک مومنانه بسته‌های پک دانش‌آموزی نوشت افزار به تعداد 2000 بسته در سطح شهرستان زنجان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» و به نقل از نه وار نیوز محمدعلی نجفی‌راد به پویش همکلاسی مهربان ۴ اشاره کرد و اظهار داشت: این پویش در راستای جمع آوری و توزیع لوازم التحریر و وسائل کمک آموزشی به دانش آموزان نیازمند در سطح شهرستان زنجان برگزار شده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم برای برای توزیع بسته‌های لوازم التحریر برای دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار و نیازمند انجام شده است، افزود: به لطف خدا با کمک خیران، بسیج سازندگی و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره) بسته‌های لوازم التحریر جمع‌آوری شده است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زنجان با بیان اینکه در این پویش به تامین هزینه ثبت نام کتب درسی، لباس مدرسه لوازم التحریر، کیف و کفش می‌توان اشاره کرد، عنوان داشت: تعداد ۱۶۰۰ پک کامل امروز توسط سپاه ناحیه زنجان از طریق گروه‌های جهادی دانش آموزی در سطح شهرستان زنجان توزیع می‌شود.

نجفی‌راد با اشاره به اینکه تعداد ۴۰۰ پک دیگر توسط گروه‌های جهادی توزیع خواهد شد؛ یادآور شد: در مجموع تعداد ۲۰۰۰ بسته در سطح شهرستان زنجان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر