logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۲۵۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه قیدار تاکید کرد:

لزوم تبیین کامل اقدامات دستگاه‌های اطلاعاتی کشور به مردم

لزوم-تبیین-کامل-اقدامات-دستگاه‌های-اطلاعاتی-کشور-به-مردم
امام جمعه قیدار گفت: به خاطر کثرت اقدامات دستگاه‌های اطلاعاتی از یک سو و عدم امکان تبیین کامل این مجاهدت‌ها، این اقدامات برای مردم ما تا حدود زیادی عادی شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از نسیم اشراق، حجت‌الاسلام علی موسوی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قیدار با اشاره به هوشمندی و اشراف و اقدامات به موقع دستگاه اطلاعاتی کشور خصوصاً وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه، گفت: کمیت و کیفیت اقدامات دقیق و سریع دستگاه‌های اطلاعاتی و مجاهدان گمنام این عرصه، در یکسال اخیر، واقعا تحسین برانگیز است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: به خاطر کثرت این اقدامات از یک سو و عدم امکان تبیین کامل این مجاهدت‌ها، برای مردم ما تا حدود زیادی عادی شده است.

امام جمعه قیدار با اشاره به اقدامات مهم صورت گرفته در کشور طی یک سال اخیر گفت: خنثی‌سازی همزمان ۳۰ انفجار در تهران، انهدام شبکه‌های ترور و اغتشاش و تحرکات سازمان یافته هنجارشکنانه، واکنش سریع در شناسایی و حذف عوامل تروریستی در کمترین زمان ممکن، کشف ۴۰۰ بمب که ۴۰ بمب قرار بود در ایام محرم در هیأت‌های مذهبی منفجر شود، دستگیری بیش از ۲۰۰ تروریست از گروه‌های مختلف تکفیری، منافقین و سلطنت طلبان و بهاییان منفور، ناکام گذاشتن حملات سایبری و خرابکاری مراکز حساس کشور از جمله این اقدامات بود.

وی بیان کرد: اقتدار نیروهای مسلح به ویژه سپاه در هشدارهای عملی به مزدوران در شمال عراق، هماهنگی بین دستگاه دیپلماسی کشور با نیروهای مسلح و امنیتی نیز در این راستا قابل تقدیر و تحسین است. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ولادت امام صادق علیه السلام، اذعان کرد: 

رویکرد راهبَری اجتماعی، سیاسی و فرهنگی امام صادق سلام الله علیه در دوران بابرکت امامت 34 ساله ایشان، راهبُرد جهاد تبیین بود.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به 9 مهر روز جهانی سالمندان، گفت: برخلاف فرهنگ غرب، که وجود سالمندان را در خانواده ‌ها، مزاحم می‌پندارند؛ اسلام به آنان ارج می‌‏نهد و حرمت قائل است و به رعایت حقوق و احترام آنان سفارش کرده و به بهره‌گیرى از تجارب و افکار پخته آنان تشویق می‌کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر