logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۲۵۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه خرمدره:

سیاست اعلامی رهبر معظم انقلاب، فصل الخطاب کشور است

سیاست-اعلامی-رهبر-معظم-انقلاب،-فصل-الخطاب-کشور-است
امام جمعه خرمدره با اشاره به مسائل و اتفاقات آذربایجان و ارمنستان گفت: ایران با تأکید بر استقلال کشورها و حسن همجواری، تمام اتفاقات را رصد می‌کند و قطعاً سیاست کلی اعلامی از سوی رهبر معظم انقلاب، فصل الخطاب سیاست‌‌های کشور ما است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرمدره با اشاره به سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل مبنی بر فروپاشی خانواده از سوی غرب، اظهار داشت: خانواده بنیان اساسی جامعه است و جامعه نمودی از خانواده است. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: اسارت غرب در بی‌بند و باری جنسی، تعریف رسمی خانواده همجنس‌گرا، ترویج مردوارگی زن، تأکید افراطی بر اشتغال بیرون از خانه زن از عوامل مهم فروپاشی خانواده است. 

امام جمعه خرمدره با نقد مبانی علوم انسانی غربی، به ویژه اومانیسم به معنای انسان‌خدایی، گفت: پس نهادن کامل مبانی و الگوهای فرهنگی غرب و تأکید بر فرهنگ ایرانی _ اسلامی، به ویژه محور قرار دادن زن برای خانواده، اصلی‌ترین راهکار برای نجات خانواده از فروپاشی است. 

وی ادامه داد: یکی از اشتباهات متولیان فرهنگی، قطب قرار دادن مبانی انسان‌شناسی، جامعه‌شناسی و روان‌شناسی غربی است که پدیده‌ای بسیار خطرناک و بنیان کن به شمار می‌رود. 

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور اذعان کرد: یکی از مهم‌ترین تناقضات علوم انسانی غربی، اومانیسم است که در حقیقت به معنای انسان‌خدایی بوده و ذاتاً دچار تناقض است. 

وی با اشاره به دعوت عربستان از انصارالله یمن به عربستان، تصریح کرد: دعوت عربستان از انصار الله یمن برای گفتگوهای صلح، پرده‌ای دیگر از پیروزی‌های محور مقاومت در غرب آسیا "خاورمیانه" است. عربستان برای برنامه‌های بلند پروازانه خود نیاز به صلح دارد. 

امام جمعه خرمدره با اشاره به مسائل و اتفاقات آذربایجان و ارمنستان خاطر‌نشان کرد: ایران با تأکید بر استقلال کشورها و حسن همجواری، تمام اتفاقات را رصد می‌کند و قطعاً سیاست کلی اعلامی از سوی رهبر معظم انقلاب، فصل الخطاب سیاست‌‌های ما بوده و از هر گونه جابجایی مرزهای بین‌المللی و به ویژه بسته شدن مرز ایران و ارمنستان جلوگیری خواهد کرد.

وی با اشاره به راهکارهای کاهش قیمت مسکن ملی، تصریح کرد: احداث مسکن توسط مالکان و کم کردن نقش پیمانکاران به کاهش قیمت چهل تا پنجاه درصدی قیمت ساخت مسکن منجر خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر