logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۲۵۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورا هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

تنها سلاح رزمندگان در دفاع مقدس ایمان و اخلاص آنها بود

تنها-سلاح-رزمندگان-در-دفاع-مقدس-ایمان-و-اخلاص-آنها-بود
رئیس شورا هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه تنها سلاح رزمندگان در دفاع مقدس ایمان و اخلاص آنها بود گفت: زاویه دوم نگاه به سلاح اصلی دانش آموختگان دانشگاه جبهه بود یعنی سلاح ایمان و تقوای رزمندگان اسلام بود که از آن تعبیر به جهاد اکبر شده است.

حجت السلام علی ناصرِ در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه امروز هم مثل آن روزها بر علیه ایران اسلامی همان ابرقدرت‌ها و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی در حال تهاجم هستند و فقط نوع تهاجم متفاوت است گفت: بعد از گذشت سالها از دفاع مقدس بازگو کردن حقایق و واقعیت‌های هشت سال دفاع مقدس عین جهاد است.

بیشتر بخوانید

 وی افزود: در اذهان عمومی تمام جوامع جنگ کلمه بدی هست ولی وقتی حقایق جنگ هشت سال جنگ تحمیلی که یک جنگ نابرابر بود و در این جنگ ملت غیور ایران با تمام وجود آن هم در ابعاد مختلف در مقابل تجاوز دشمنان مقاوت و ایستادگی کردند و نتیجه این مقاومت پیروزی جبهه حق در مقابل جبهه باطل بود همین امر پیروزی در جنگ برای ملت ایران مقدس بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: جنگ ایران با عراق که در ظاهر جنگ از جانب عراق بود ولی در واقع تمام کشورهای ابرقدرت و مزدور در این امر دخیل بودند و دلاور مردان ایران با اقتدار و ایمان مقابل آنها ایستادگی کردند.

 حجت الاسلام ناصر ابراز کرد: هشت سال جنگ تحمیلی از چند زاویه قابل تامل است یک زاویه نگاه به امکانات نظامی ایران که به هیچ وجه قابل قیاس با تجهیزات کشورهای متجاوز نبود و چون تازه انقلاب شده بود و حکومت طاغوت هم به دلیل وابستگی هیچ زیرساختی برای ساخت و تولید اولیه ادوات نظامی نداشت و از طرفی هم تحریم بود ولی با همه موارد درسی را که امام راحل به شاگردان این مکتب آموخته بود با تکیه به  توان و استعداد نیروهای خودی و شعار این مکتب یعنی ما می‌توانیم لحظه به لحظه به امکانات و توانایی‌های نیروهای ایرانی افزوده شد و با کمترین امکانات بهترین تجهیزات را ساختند و با همین امکانات کم بر دشمن غلبه کردند.

وی گفت: زاویه دوم نگاه به سلاح اصلی دانش آموختگان دانشگاه جبهه بود یعنی سلاح ایمان و تقوای رزمندگان اسلام بود که از آن تعبیر به جهاد اکبر بود.

رئیس شورا هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: در زمان جنگ هشت سال دفاع مقدس، جنگ نظامی بود ولی امروزه جنگ فرهنگی و جنگ ترکیبی است و جوانان برومند ایران اسلام امروز افسران جنگ نرم هستند و در مقابل این هجمه ترکیبی باید دفاع ترکیبی و در مواردی هم باید از حالت تدافعی در آمد و حمله فرهنگی کرد.

حجت الاسلام ناصر ابراز کرد: امروزه جوانان برومند ایران عزیز با هدایت و رهبری سکاندار کشتی انقلاب در همه عرصه‌ها کشور را رو به جلو می‌برند و علاوه بر پیشرفت‌های کم نظیر و بی‌نظیر نظامی در پیشرف و آبادانی کشور از جمله پزشکی، کشاورزی، فن آوری‌های مختلف علمی با سرعت بسیار زیاد در دنیا حرف اول را می‌زنند.

وی تاکید کرد: همین پیشرفت‌ها باعث شده کشور دارای اقتدار و پیشرفت در منطقه و جهان باشد و همین باعث امنیت نه تنها کشور ایران بلکه امنیت منطقه گردد و کشور و منطقه را از لوث متجاوزین و گروه‌های وابسته به ابرقدرت‌های دنیا مثل داعش و گروهک منافقین و تروریست‌ها پاک نماید.

رئیس شورا هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: امروزه جنگ،  جنگ رسانه‌ها جنگ روایت‌ها است.

حجت الاسلام ناصر ابراز کرد: برای ایستادگی در مقابل دشمنان رسانه را باید تقویت کنیم و روایت صحیح را بر جوانان بازگو کنیم.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر