logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱
[ شناسه خبر : ۳۲۴۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود:

جامعه نیازمند شناخت الگوها و فرهنگ دفاع مقدس است

جامعه-نیازمند-شناخت-الگوها-و-فرهنگ-دفاع-مقدس-است
امام جمعه ایجرود گفت: امروز بسیار نیازمند شناخت الگوها و فرهنگ دفاع مقدس برای پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف شامل عرصه علم و فناوری، رشد در عرصه اقتصاد و اصلاح معیشت مردم و ارتقای سطح فرهنگ مردم هستیم.

حجت الاسلام محمد‌باقر مقدم در گفتگو پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: ملت ایران هشت سال در صف اول دفاع مقدس بودند و از امنیت، ناموس و خاک مقدس جمهوری اسلامی حراست و حفاظت می‌کردند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به حضور بانوان در دوران دفاع مقدس افزود: بانوان ایران اسلامی با روحیه ایثار در پشت جبهه‌ها جانفشانی می‌کردند و باید نقش زنان در دوران دفاع مقدس برای جوانان تبیین شود.

امام جمعه ایجرود ادامه داد: بانوان در هشت سال دوران دفاع مقدس رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌هایی به یادگار گذاشتند و مادران شهدا نیز تابلوی زیبا از فداکاری هستند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی آغازگر جنگ نبود، بیان کرد: جنگ تهاجمی با جنگ دفاعی فرق دارد و جنگ تهاجمی نشانه تجاوز طلبی است اما جنگ دفاعی نشانه وفاداری و غیرت به آرمان‌هاست. 

حجت‌اسلام مقدم گفت: رزمندگان و ایثارگرانی که توانستند تمامیت ارضی و امنیت کشور را حفظ، و عزت و افتخار برای ملت بیافرینند، زمینه پیشرفت در عرصه‌های مختلف را برای مردم فراهم، و از همه مهمتر به یک الگوی خوب برای مدیریت موفق، مجاهدت خالصانه، جهاد فی سبیل الله و خدمت به مردم ارائه کنند.

وی اذعان کرد: امروز بسیار نیازمند شناخت الگوها و فرهنگ دفاع مقدس برای پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف شامل عرصه علم و فناوری، رشد در عرصه اقتصاد و اصلاح معیشت مردم و ارتقای سطح فرهنگ مردم هستیم.

حجت‌الاسلام مقدم تصریح کرد: برای برطرف کردن مشکلات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی باید با فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس، فرهنگ جهاد و مقاومت و تلاش خالصانه در راه خدا، بیشتر آشنا شویم و از تمام وجود برای رسیدن به اهداف مقدس تلاش کنیم و از این الگوهای موفق به مردم فرزندان و نسل جدید معرفی کنیم از آنها درس بگیریم و بتوانیم با مدیریت قوی‌تر تلاش خالصانه و شبانه‌روزی خدمات بیشتری ارائه کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر