logo
امروز : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۲۴۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

دشمنان در دفاع مقدس به قدرت ملت ایران پی بردند

دشمنان-در-دفاع-مقدس-به-قدرت-ملت-ایران-پی-بردند
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در شرایطی که دنیا به دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود ایران زیر سلطه هیچ کدام از این دو بلوک نبود و استقلال کامل داشت، گفت: دشمنان در دفاع مقدس به قدرت ایران و ملت آن پی بردند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز 31 شهریورماه در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه زنجان، با بیان اینکه جنگ تحمیلی زمانی اتفاق افتاد که کشور و مسئولین آمادگی لازم را نداشتند، اظهار کرد: رزمندگان با دل و جان از خاک ایران دفاع کردند؛ طوری که حتی یک وجب از آن به دست دشمنان نیفتاد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان علیه انقلاب اسلامی، افزود: مردم همواره پشتیبان ایران اسلامی هستند و مقابل سیاه نمایی‌های دشمنان ایستادند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، عنوان کرد: در شرایطی که دنیا به دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود ایران زیر سلطه هیچ کدام از این دو بلوک نبود و استقلال کامل داشت.

سردار کرمی ابراز کرد: استقلال کشور دشمنان را به هراس انداخته بود وبه همین دلیل جنگ ۸ ساله را به ما تحمیل کردند و در این جنگ عراق حمایت ابرقدرت‌ها را داشت طوری که می‌توان گفت این جنگ یک جنگ جهانی علیه ایران بود.

وی افزود:  دشمنان تصور می‌کردند ایران توانایی دفاع را ندارد و به راحتی کشور را تصرف خواهند کرد و دشمنانی که برنامه‌ریزی کرده بودند این جنگ را چند روزه با پیروزی به اتمام می‌رسانند؛ در جنگ هشت ساله به قدرت ایران و ملت آن پی بردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: رزمندگان اسلام ولایت مداری کردند و با خون خود محاصره‌ها را از بین بردند و خرمشهری که به خونین شهر تبدیل شده بود، رزمندگان با لطف خداوند آن را آزاد کردند.

سردار کرمی عنوان کرد: ملت ایران هیچ‌گاه زیر بار سلطه و ظلم نمی‌‌رود و با عشق امام حسین(ع) مقابل ظلم می‌ایستند.

وی ابرازکرد: دشمن فکر می‌کند با رسانه و جنگ رسانه‌ای می‌تواند جوانان را از ایستادگی و عشق به نظام سست کند در حالی که تمام جوانان ولایت مدار و گوش به فرمان رهبر اسلام و ولایت هستند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان عنوان کرد: مردم در مشکلات پس از انقلاب و جنگ تحمیلی، کشور و رهبر را تنها نگذاشتند و برای حفظ آن در مقابل مستکبرین دنیا مقاومت و ایستادگی کردند.

سردار کرمی گفت:هیچ قدرتی قادر نیست قدرت و ایمان ملت ایران را تضعیف کند.

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح با پشتیبانی مردم و رهبری ولایت‌فقیه اجازه هیچ‌گونه دست‌درازی به ایران اسلامی را نمی‌دهند و با متجاوزان برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر