logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۲۴۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود در گفتگو با موج‌رسا مطرح کرد:

دست پر مهر خیران، یاریگر دانش‌آموزان نیازمند ایجرود

دست-پر-مهر-خیران،-یاریگر-دانش‌آموزان-نیازمند-ایجرود
مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود، کمک‌های نقدی و غیر نقدی جشن عاطفه‌های سال ۱۴۰۱ را جمعا ۱۹۳ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال این مبلغ به ۲۲۰ میلیون تومان افزایش یابد.

عباس کرمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها ترویج فرهنگ خیر و انسان در جامعه به ویژه بین دانش آموزان، بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی جامعه و جمع‌آوری کمک‌های مردمی و تهیه پک‌های تحصیلی و تحویل به دانش‌آموزان نیازمند و محروم جامعه است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: جشن عاطفه‌های امسال با شعار «آینده ساز باشیم» از ۱۵ مرداد ماه آغاز شده و تا پایان مهرماه ادامه دارد.

مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود به اجرای مراسم‌های نمادین در این شهرستان اشاره کرد و گفت: روز پنجشنبه سی‌ام شهریور ماه مراسم‌ نمادین در میادین‌ و معابر و مراکز نیکوکاری و روز جمعه ۳۱ شهریور در مصلای نماز جمعه برگزار شد و روز سه‌شنبه ۴ مهر نیز در مدارس سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

وی کمک‌های نقدی و غیر نقدی جشن عاطفه‌ها در سال ۱۴۰۱ را جمعا ۱۹۳ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال این مبلغ به ۲۲۰ میلیون تومان افزایش یابد.

کرم افزود: تا به امروز ۱۷۰ دانش آموز نیازمند مشخص شده که با همکاری خیرین، نیکوکاران، مسئولین و مردم شهرستان ایجرود ۱۷۰ بسته تحصیلی شامل کیف، مدرسه، کوله‌پشتی، لوازم التحریر شامل دفتر، مداد، مدادرنگی، خودکار که نیاز دانش آموزان است تهیه شده و در اختیار این دانش‌آموزان قرار گرفته است. 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر