logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۶
[ شناسه خبر : ۳۲۳۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

دشمن بر ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه تمرکز دارد

دشمن-بر-ایجاد-یاس-و-نا-امیدی-در-جامعه-تمرکز-دارد
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رهبر انقلاب بارها در سخنرانی‌های خود تاکید بر امید آفرینی در جامعه داشتند گفت: دشمن بر ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه تمرکز دارد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سردار یدالله جوانی روز سه‌شنبه در قرارگاه جهاد تبیین استان زنجان با بیان اینکه  رهبر انقلاب سال‌ها پیش در سخنرانی‌های خود عبارت‌های تکان دهنده‌ای مانند تهاجم فرهنگی و ناتو فرهنگی را مطرح کرده و تاکید داشتند گفت: باید به تاکیدات ایشان توجه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین و امید آفرینی بارها سفارش و تاکید داشتند و هدف از این تاکیدات مکرر هدف دشمن است که برای ایجاد یاس و نا امیدی بر پیکره جامعه تلاش می‌کند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: اساس کار دشمن تصویر سازی و اقنا و جنگ شناختی دشمن دنبال تصرف قلب‌ها و مغزها است.

سردار جوانی افزود: مشکلات کشور محصول سیاست‌گذاری کلان نظام نیست بلکه محصول توجه نکردن به سیاست‌ها و تدابیرهای به‌جا و خرمندانه رهبر بزرگ انقلاب است.

وی تاکید کرد: راه اندازی قرارگاه جهاد تبیین برای مقابله با جنگ ترکیبی است که دشمن با سرمایه گذاری فراوان و با تمرکز جنگ شناختی در حال انجام آن است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: در برابر جنگ ترکیبی دشمن شناخت جهاد تبیین یک اولویت راهبردی است که کلمه قرارگاه به نوعی همین جنگ است ولی این جنگ از نوع نرم است‌.

سردار جوانی گفت: با تکیه بر رهنمودهای رهبر می‌توان مشکلات جامعه را در عرصه‌های مختلف شناخت و راهکارهای مناسب ارائه کرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: گسترش نظام حاکمیت الهی، تمدن‌سازی نوین اسلامی، حیات طیبه و زمینه سازی ظهور حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی ایران است و حرکت انقلاب اسلامی هدفمند بوده و این امر ثابت شده است که هر کشور در حال توسعه دشمنان زیادی داشته و کسی موفق است که مقابل دشمن بایستد و آنها را مغلوب کند.

وی ادامه داد: از مهمترین اتفاقات سال گذشته که پیروزمندانه از آن عبور کردیم حوادثی که دشمن به آن امید بسته، هزینه و سرمایه‌گذاری‌های بسیار کرده بود و دشمن امروز به نتیجه قطعی درباره جمهوری اسلامی ایران رسیده است و آن شکست ناپذیر بودن نطام جمهوری اسلامی ایران است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: مسئله مهم دیگر که باید به آن پرداخته شود انتخابات پیش‌رو می‌باشد که باید هوشمندانه به آن نگاه و برنامه‌ریزی دقیق نسبت به آن داشت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر