logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۲۳۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

شهرداری زنجان مالک کل بستر فیبر نوری خواهد شد

شهرداری-زنجان-مالک-کل-بستر-فیبر-نوری-خواهد-شد
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه مدت قرار دادی که شهرداری در راستای اجرای فیبر نوری با شرکت آسیا تک منعقد کرده در حدود ۲۵ سال است گفت: بعد از ۲۵ سال کل بستر در اختیار شهرداری زنجان قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»مجید ناصحی‌مقدم امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس، اظهار داشت: امیدواریم از جان‌فشانی‌های شهدا به خوبی حفاظت کنیم امانت‌دار خوبی برای شهیدان و جمهوری اسلامی باشیم.

بیشتر بخوانید

وی در ادامه با اشاره به اجرای فیبر نوری در شهر زنجان افزود: مقرر شده تا شهرداری مبلغی را بابت کنده‌کاری در راستای اجرای فیبر نوری تامین نماید و در عوض شهرداری سهیم در پروژه باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در حدود ۳۳ میلیارد تومان برای حفاری‌های سطح شهر با عرض ۱۳ سانتی‌متر و عمق ۴۵ سانتی‌متر و به طول ۳۳۰ کیلومتر توسط شهرداری هزینه خواهد شد.

وی عنوان کرد: مدت قرار دادی که شهرداری در راستای اجرای فیبر نوری با شرکت آسیا تک منعقد کرده در حدود ۲۵ سال است و بعد از ۲۵ سال کل بستر در اختیار شهرداری زنجان قرار خواهد گرفت و مالک شهرداری خواهد بود.

وی با اشاره به اینک حجم سرمایه گذاری نیز در حدود ۷۰۰ میلیارد تومان است، اذعان کرد: در واقع تاسیساتی که توسط شرکت آسیا‌تک نصب خواهد شد به عنوان تضمین قرار داد برای شهرداری تلقی خواهد شد.

ناصحی‌مقدم بیان کرد: اجرای فیبر نوری در شهر و قرارداد با شهرداری سبب ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری خواهد شد.

وی در ارتباط با آگهی منتشر شده درباره جذب نیرو در شهرداری گفت: تاکید ما این است که هرگونه جذب نیرو از طریق آزمون باشد و امیدواریم از طریق این آزمون، نیروهای خبره جذب شوند.

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر زنجان افزود: طبق آنچه دفتر امور شهری استانداری زنجان اعلام کرده فراخوان جذب نیرو در مهرماه سال جاری منتشر خواهد شد.

زمان شروع و اتمام حفاری‌های سطح شهر به درستی اطلاع‌رسانی شود

کرمی دیگر عضو شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این جلسه ضمن تشکر از برپایی موکب‌ها توسط شهرداری زنجان در پیاده‌روی اربعین امسال، اظهار داشت: در ایام پیشرو از مناطق چهارگانه درخواست داریم تا تمهیداتی بیندیشند تا دانش‌آموزان بدون دغدغه در مدارس حضور یابند.

وی افزود: باید نخاله‌برداری و لایروبی جوی‌های آب در سطح شهر انجام شود و مخازن سطل زباله‌ها و جوی‌ها شست و شو شود.

کرمی گفت: از دستگاهایی که در حال حفاری در خیابان‌های شهر هستند درخواست داریم مدت زمان حفاری و کنده‌کاری آسفالت را اطلاع‌رسانی کنند و اطلاع رسانی صرفا به ۱۳۷ انجام نشود. چراکه گاها با اطالع‌رسانی به این سامانه به اجبار ترمیم آسفالت‌ها انجام می‌گیرد.

این عضو شورا گفت: چینش علف‌های هرز و تنظیف دور مدارس با دقت بیشتری انجام شود، اقدامات لازم در محدوده پیاده روی مدارس انجام شود تا دچار مشکل نشویم.

وی بیان کرد: از کارفرمایان ساختمان‌ها درخواست داریم، نخاله‌های ساخت و ساز را جمع‌اوری کنند و چهره شهر را به هم نریزند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر