logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۸
[ شناسه خبر : ۳۲۳۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان:

هیچ‌گونه افزایش محدوده شهری در استان زنجان مطرح نیست

هیچ‌گونه-افزایش-محدوده-شهری-در-استان-زنجان-مطرح-نیست
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان با بیان اینکه فعلا هیچ‌گونه افزایش محدوده شهری در استان زنجان مطرح نیست، گفت: طبق ضوابط طرح‌های جامع و تفضیلی هر شهر؛ افزایش محدوده تا پایان افق این طرح، ممنوع است.

سعید خلجی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: طبق ضوابط طرح‌های جامع و تفضیلی هر شهر؛ افزایش محدوده تا پایان افق این طرح، ممنوع است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در شهر زنجان هیچ افزایش محدوده شهری نخواهیم داشت، افزود: اراضی لیل‌آباد با توجه به اینکه از قانون طرح جهش تولید مسکن استفاده کرده بود به محدوده شهری اضافه شد و ظرفیت‌هایی نیز به شهر ایجاد خواهد کرد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان در خصوص اضافه شدن محدوده شهری به شهر آببر نیز گفت: این موضوع به صورت جزئی اعلام شده اما به صورت عملیاتی و این که کجا و جزییات چگونه باشد؛ ارائه نشده است. 

وی بیان کرد: افزایش محدوده شهری تابع شرایط اقلیمی، جغرافیایی، رشد جمعیتی و آیتم‌هایی از این قبیل است و صرفا با درخواست یک شهرداری نمی‌توان افزایش محدوده شهری را داشت و در این راستا این موضوع، منوط به تایید شورای عالی معماری و شهرسازی و رعایت کلیه الزامات شهرسازی بوده و اخبار مرتبط با الحاق این اراضی به محدوده شهر بدون تحقق این شروط، نادرست است.

خلحی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ گونه افزایش محدوده شهری نداریم و بنابراین شهروندان اخبار مرتبط با افزایش محدوده شهری را از مراجع رسمی پیگیری نمایند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر