logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۲۲۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره کنترل و نظارت پلیس‌ راه استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

ترافیک در جاده‌های زنجان نیمه سنگین است

ترافیک-در-جاده‌های-زنجان-نیمه-سنگین-است
رئیس اداره کنترل و نظارت پلیس‌ راه استان زنجان با بیان اینکه با در نظر گرفتن تعطیلات پیش رو و افزایش ترددهای در جاده‎‌های مواصلاتی استان بیشتر است گفت: ترافیک در جاده‌های زنجان نیمه سنگین است.

مهدی میناخانی در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه از روز گذشته  ترافیک درجاده‌های استان به ویژه آزاد راه‌های زنجان - قزوین و زنجان - تبریز نیمه سنگین است گفت: پیش بینی می‌شود طی امروز تا احتمال ترافیک سنگین در جاده‌های مواصلاتی استان برقرار شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: برای جلوگیری از بروز حوادث در جاده‌ها از رانندگان وسائط نقلیه درخواست می‌شود با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی هر دو ساعت رانندگی در یک نقطه امن 15 دقیقه را به استراحت اختصاص دهند.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس‌ راه استان زنجان عنوان کرد: بیشترین عامل تصادفات در جاده‌های مواصلاتی استان عدم استفاده از کمربند ایمنی توسط راننده خودرو و سرنشینان در طول مسیر است که متاسفانه عدم رعایت این نکته باعث بروز خطراتی برای سر نشینان خودرو می‌شود.

میناخانی تصریح کرد: بیشترین وقوع تصادفات در یک تا ۳۰ کیلومتری شهرهای استان به وقوع می‌پیوندد که ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان و اصرار بر ادامه رانندگی به منظور رسیدن به مقصد است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر