logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۲
[ شناسه خبر : ۳۲۲۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در آستانه بازگشایی مدارس انجام شد:

افتتاح مدرسه ۶ کلاسه دخترانه روستای آلگزیر ابهر

افتتاح-مدرسه-۶-کلاسه-دخترانه-روستای-آلگزیر-ابهر
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: مدرسه ۶ کلاسه دخترانه روستای آلگزیر با اعتبار دولتی ۱۲ میلیارد تومان افتتاح شد.

حمیدرضا اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»گفت: این آموزشگاه ۶ کلاسه در روستای آلگزیر از توابع شهرستان ابهر با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان احداث شد که زیربنای مدرسه ۴۲۱ مترمربع و دیوارکشی۱۰۲ متر طول و محوطه سازی آن ۷۷۸ مترمربع است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این آموزشگاه جایگزین و باز احداث شده است، گفت: علاوه بر این پروژه که تقدیم دانش‌آموزان روستای آلگزیر شد، ۳ پروژه دیگر نیز در سطح شهرستان ابهر تا مهر ماه ۱۴۰۲ افتتاح خواهد شد.

اسلامی تصریح کرد: سعی بر این است تا پروژه‌های نیمه‌تمامی که در حال انجام است در اسرع وقت و با کیفیت و کمیت بالا بتوانیم تحویل دانش آموزان عزیز کنیم.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان افزود: امیدواریم که دانش‌آموزانی که در این مدارس و کلاس‌ها تحصیل می‌کنند آینده‌سازانی پرتوان و نیرومند برای جمهوری اسلامی ایران باشند و بتوانند پرچم اسلام و میهن عزیزمان را بر قله‌های افتخار به اهتزار درآورند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۰۰ کلاس درس را تحویل اداره کل آموزش و پرورش استان داده شد، گفت: با افتخار عرض می‌کنم در نیمه اول سال جاری ۱۱۴ کلاس درس را در مناطق ۱۴ گانه استان تحویل اداره کل آموزش و پرورش استان دادیم.

این مسئول تصریح کرد: سعی و تلاش ما در سازمان برنامه و بودجه، استانداری، فرمانداری‌ها، اداره کل نوسازی و آموزش و پرورش بر این است که با همت و همدلی همه دست اندرکاران ۲۰۰ کلاس درس را تا پایان سال تحویل دهیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر