logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۲۲۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان:

آمریکا امروز در سطح بین‌الملل تصمیم گیرنده نیست

آمریکا-امروز-در-سطح-بین‌الملل-تصمیم-گیرنده-نیست
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه این یک واقعیت است که آمریکا روبه افول است گفت: امروز در سطح بین‌الملل آمریکا تصمیم گیرنده نیست.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالمهدی(عج) استان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز ۱۹ شهریورماه در مراسم رزمایش مثل مصطفی که در سالن ولایت سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان برگزارشد با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین حماسی زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است گفت: حضور پرشور و با شکوه مردم در پیاده‌روی اربعین حسینی در کربلا و استان‌ها بار دیگر برگ زرینی در طول تاریخ ثبت شد. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید دو تفکر در دنیا حاکم بود تفکر نظام سرمایه داری به رهبری آمریکا و تفکر نظام کمونیستی به رهبری شوروی و این دو تفکر در دنیا نهادینه شده بود و هیچ کشوری قادر نبود با این تفکرات مقابله کند در حالی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آن زمان شکل گرفت. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان ابراز کرد: نظام غرب با تفکرات سرمایه داری و کمونیستی در دنیا یکه تازی می‌کرد و آنچه امروز ما شاهد آن هستیم نظام کمونیستی فروپاشیده است.  

حجت الاسلام بیگدلی تاکید کرد: امروز  تفکرات غربی نیز در حال فروپاشی است و به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) انتقال قدرت از غرب به شرق در حال وقوع است و این انتقال قدرت برای کشور‌های غربی بسیار دردناک و زجر آور می‌باشد. 

وی گفت: انتقال قدرت در ابعاد اقتصادی، فرهنگی و امنیتی اتفاق افتاده است که این انتقال قدرت در برخی ابعاد نامحسوس و غیر قابل لمس و در برخی ابعاد دیگر کاملا مشهود است. 

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان عنوان کرد: امروز در سطح بین الملل آمریکا تصمیم گیرنده نیست و این مسئله نشان دهنده افول این کشور در دنیا است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر