logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۱۱۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
آیت الله سید محمد حسینی زنجانی:

سپاه حافظ انقلاب اسلامی است

سپاه-حافظ-انقلاب-اسلامی-است
آیت الله سید محمد حسینی زنجانی گفت: سپاه همواره ثابت کرده است که پاسدار انقلاب اسلامی و داشته‌ها و دستاوردهای آن است و همواره در تمام صحنه‌ها حضور فعال داشته و دارد.

به گزارش موج رسا; سردار کرمی، فرمانده سپاه استان زنجان ، حجت الاسلام بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان و جمعی از کارکنان سپاه استان به مناسبت عید غدیر با آیت الله سید محمد حسینی زنجانی دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید

در این دیدار آیت الله سید محمد حسینی زنجانی با تبریک عید غدیر خم اظهار داشت: سپاه همواره ثابت کرده است که پاسدار انقلاب اسلامی و داشته‌های آن است و همواره در تمام صحنه‌ها حضور فعال داشته و دارد.

 وی افزود: هدف از ایجاد سپاه حفاظت و پاسداری از اصل نظام بوده و تا امروز نیز این ثابت شده است که سپاه حافظ انقلاب اسلامی است.  آیت الله سید محمد حسینی زنجانی ابراز داشت: تا به امروز سپاه ثابت کرده است که در مقابل انواع توطئه دشمنان با قدرت و اقتدار ایستادگی کرده که این امر قابل ستایش است.  

این مرجع تقلید بیان کرد:طبق فرمایشات رهبری که به عدالت اجتماعی تاکید دارند که اگر این امر در جامعه به بهترین نحو اجرا و نهادینه شود به نفع جامعه خواهد بود.  

روحانیون در همه ابعاد و فعالیت‌های سپاه همواره در صحنه بوده است  

در ادامه حجت الاسلام بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان به فعالیت‌های انجام شده سپاه، بسیج و روحانیون اشاره کرد و گفت: در سال گذشته و همچنین امسال نیز ادامه دارد ۲۴۰ جلسه در خصوص بحث‌های بصیرتی، روشنگری، اطلاع رسانی در حوزه‌های علمیه برگزار شده و همچنان نیز ادامه دارد. 

وی افزود: جلسات عمومی برای همه علمای استان برگزار شده که در این راستا کنگره ۴ هزار شهید بوده که به صورت کشور و استانی برگزار شد. 

حجت‌الاسلام بیگدلی ادامه داد: بیش از ۵۰۰ هزار نفر از مردم زنجان به صورت دوره‌ای یا نفر روز در برنامه‌های بصیری و روشنگری شرکت کردند.  

وی به طرح امین اشاره کرد و گفت: این طرح ویژه طلاب بود که درخصوص مسائل بصیرتی، و روشنگری برگزار شد و همچنین برنامه‌هایی در پایگاه‌های مقاومت در قالب بحث طرح صالحین، نشست‌های اعتقادی، معنوی و یادواره‌های شهدا برگزار شد.  

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان؛ افزود: سپاه و بسیج به صورت شبانه روزی در همه زمینه‌ها و بدون هیچ چشم داشتی در خدمت نظام بوده و آماده جانفشانی هستند.  

وی به حضور روحانیت اشاره کرد و گفت: بدون روحانیت کاری انجام نخواهد شد و روحانیون در همه ابعاد و فعالیت‌های سپاه از جمله تربیتی، عمران، آبادانی، محرومیت زدایی، کشاورزی راهیان نور و اردو‌های پیشرفت حضور فعال داشته و کنار سپاه بوده است.

حجت‌الاسلام بیگدلی یاد آوری کرد: بیش از ۵۰ نفر از علمای شاخص استان از معدن انگوران در قالب اردوی پیشرفت آبادانی بازدید کردند.  

وی ابراز داشت: سربازان نظام در مجموعه سپاه به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند تا پرچم دین، اعتقادات و مکتب ولایت مداری همواره سربلند و سرافراز باشد.

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر