logo
امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۱۸۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

سپاه پاسداران بزرگترین سازمان ضد تروریستی در تمام دنیا است

سپاه-پاسداران-بزرگترین-سازمان-ضد-تروریستی-در-تمام-دنیا-است
امام جمعه زنجان با بیان اینکه دشمن سعی دارد چهره سپاه را مخدوش نماید گفت:سپاه پاسداران بزرگترین سازمان ضد تروریستی در تمام دنیا است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند تشکیل سپاه در ابتدای انقلاب یک پدیده منحصر به فرد در بین انقلاب‌های رایج دنیا بود گفت:بعد از دفاع مقدس بسیج سازندگی یک فصل از سپاه است.

بیشتر بخوانید
وی گفت: ۲۸ مردادماه مصادف است با کودتای ننگین آمریکا که تنها دولتی که با رای مردم پای کار آمده است جمهوری اسلامی ایران است.
امام جمعه زنجان عنوان کرد: در سال ۱۳۳۲ تاریخ ننگین دخالت‌های آمریکا در کشور است که سه مسئله مهم در تشکیل انقلاب اهمیت داشت و آن حضور مردم، رهبری‌های مقام معظم رهبری و نصرت پروردگار است.
 حجت الاسلام خاتمی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران اقتدار بسیار در منطقه دارد طوری که بدون  نظر نظام جمهوری اسلامی ایران و نگرش سیاسی ایران هیچ ابر قدرتی اجازه  و امکان تصمیم گیری در منطقه را ندارد.
وی ابراز کرد: در ۲۸ مرداد  ۱۳۵۸ قانون اساسی پایه ریزی و نمود رفاه ملی است و برای حفظ نظام جمهوریت اسلامی کلمه به کلمه آن مطابق با معانی الهی و مطابق با قوانین نمود جمهوریت اسلامی است.
امام جمعه زنجان گفت: امام علی (ع) می‌فرماید: اگر مردم در صحنه نبودند حکومت را قبول نمی‌کردم .
وی افزود: ۴۵ سال است که مردم با حضور خود در صحنه‌های مختلف باعث شکست توطئه‌های دشمنان  شده است.
امام جمعه زنجان تصریح کرد: ۲۸ مرداد سال ۵۷ رژیم منحوس پهلوی سعی داشت به هر طریقی مانع پیروزی انقلاب اسلامی شود و دست به هر جنایتی زد از جمله آتش زدن سینما رکس آبادان  و قصد داشتند آتش زدن سینما رکس را به اسم انقلابی‌ها تمام کنند.
 حجت الاسلام خاتمی عنوان کرد: در همین راستا به آستانه مقدس شاهچراغ توسط تروروریست‌ها حمله شد و رسانه‌های دشمن سریع اعلام کرد که کار انقلابی‌ها است.
 وی گفت: دشمن خوب می‌داند که حرم برای ما مقدس است و دلیل آن وجود امامزاده متعدد در گوشه و کنار ایران اسلامی است.
امام جمعه زنجان تاکید کرد: ۲۹ مرداد ۶۷ اعلام آتش بس بین ایران و عراق  از طرف دبیر کل سازمان ملل بود که نتیجه آن استقامت و پیروزی بود.
 وی اضافه کرد: ۸ سال ملت ایران در برابر ظلم ایستادگی کردند که در کنار ایستادگی مردم ارتش، سپاه، بسیج، شهربانی، جهاد و مردم شرکت داشتند و نتیجه نصرت الهی بود.
امام جمعه زنجان گفت:امام علی (ع) می‌فرماید خداوند از ما صداقت دید نصرت شامل شد.
 حجت الاسلام خاتمی ابراز کرد: ۳۰ مردادماه روز جهانی مسجد است و مسجد سنگر  است. درباره مساجد مسائل و اقدامات بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
 وی گفت: ۵ صفر سالروز شهادت حضرت رقیه (س) است.
  امام جمعه زنجان افزود: انسان ضعیف به جایی نمی رسد و روز گذشته مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه سراسر  کشور مثل همیشه نقشه راه را نشان دادند و سخنان امید آفرین و رضایت بخش داشتند.
حجت الاسلام خاتمی عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند تشکیل سپاه در ابتدای انقلاب یک پدیده منحصر به فرد در بین انقلاب‌های رایج دنیا بود.
 وی تصریح کرد: سپاه در عرصه‌های مختلف در کنار مردم است و سادگی است آمریکا را  خیر خواه معرفی کنیم همانا دشمن حقیقت را هرگز بیان نمی‌کند.
 امام جمعه زنجان گفت: یکی از کارهای دشمن این است که چهره سپاه راه خراب کند و سپاه پاسداران بزرگترین سازمان ضد تروریستی در تمام دنیا است.
 حجت الاسلام خاتمی گفت: نمونه آن دریانوردی افتخار آمیز گروه ۸۴  بود در ۸ ماه دریانوردی اقتدار  نظامی را نشان دادند.
وی گفت: مقام معظم دانایی توانایی و اعتماد به نفس شما در  این اقدام هدیه انقلاب به مردم بزرگ ایران است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر