logo
امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۲۲۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دورخیز کاندید‌های احتمالی برای فتح کرسی‌های مجلس!

از فضای انتخاباتی استان زنجان چه خبر؟

از-فضای-انتخاباتی-استان-زنجان-چه-خبر؟
هنوز اسامی افرادی که در انتخابات پیشرو شرکت کرده‌اند مشخص نیست؛ اما لیست افراد که احتمال می‌رود در حوزه‌های انتخاباتی استان زنجان شرکت کرده‌ باشند در فضای مجازی بازتاب می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» آنچه که این روز‌ها در فضای مجازی بیشتر دست به دست می‌شود این است که تقریبا تمام نمایندگان فعلی برای حفظ کرسی مجلس در تلاش هستند و از ۲۸۶ نماینده فعلی مجلس و ۲ نفری که امکان ثبت‌نام به دلیل شرایط سنی را نداشته‌اند، فقط ۳ نفر از نمایندگان مجلس یازدهم در انتخابات دوره بعد حاضر نخواهند بود!

بیشتر بخوانید

خبر دیگر این است که ۲ عضو مجمع تشخیص و وزرای سابق در لیست کاندیداهای انتخابات مجلس حضور دارند و حتی دو معاون روحانی هم آمده‌اند.

حال بماند که از برخی نمایندگان دوره فعلی استان فقط تعریف و تمجید است که در فضای رسانه‌ای می‌چرخد و مداوم پیام تشکر و قدردانی از اقداماتی می‌شود که در ماه‌های آخر باقی مانده به اتمام دوره نمایندگی انجام داده است. 

با این حال حتی برخی شنیده‌ها حاکی است که حامیان و طرفداران یکی از فرمانداران سابق یکی از شهرستان‌های استان زنجان با راه اندازی گروه دورهمی بنام بسوی آینده قصد ورود به انتخابات مجلس دوازدهم را دارد و فعلاً در حال عضو گیری و دعوت مردم به این گروه است.

در کنار این خبرها، برای اینکه هنوز اسامی افرادی که در انتخابات پیشرو شرکت کرده‌اند مشخص نیست؛ لیست افراد که احتمال می‌رود در حوزه‌های انتخاباتی شرکت کرده‌ باشند در فضای مجازی بازتاب می‌گیرد هر چند که ممکن است همین اسامی هم‌ در حد شنیده باشد و نمی‌توان اطمینانی به صحت آن‌ها داشت به هر حال طبق شنیده‌ها کاندیدهای پیش ثبت‌نامی خیز محکمی برای انتخابات پیش رو برداشته‌اند که می‌توان به ۴ نفر از این کاندیدها در ابهر، خرمدره و سلطانیه اشاره کرد که شامل 

حسن شجاعی علی‌ابادی

منصور علیمردانی

جمال طاهری 

محمود زمانی اشاره کرد.

از سویی دیگر برخی شنیده‌ها حکایت از این دارد که ۷۱ نفر آقایان در حوزه خدابنده ثبت نام کرده‌اند و اسامی افرادی 

همچون سید محمد علی موسوی

محمد بیگدلی

محمد پیران

ایوب بیگدلی

سعید رفیعی

احمد بیگدلی(نماینده سابق)

سید البرز حسینی(نماینده فعلی)

 حسن مظفری

در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است.

همین‌طور از افراد زیر به عنوان کاندیداهای احتمالی مجلس در حوزه انتخابیه زنجان و طارم نیز نام برده می‌شود که در فضای مجازی دست به دست می‌شود،

محسن علیمردانی

 مصطفی طاهری 

 ابوالفضل محمدی

 نصرالله ابراهیمی

 نبی الله محمدی

محمد جواد تیموری پابندی 

محمد رستمی (دبیر آموزش و پرورش و دندان ساز)

شیخ مهدی باقری

دکتر شفیعی

رفعت بیات

 وقفچی

 جمشیدی

 خلیل آل امین

مهندس سعید رفیعی

مهندس تقی رضایی

حاج محمد اسماعیلی

حاج فضایل تقیلو

شیخ اسحق اسماعیلی 

خانم انسیه ابوبصیر

مهندس سیروس میانجی

مهندس حمید شهبازی

مهندس جواد رحمتی

اصغر حاتمی

مهندس اصغر نجاری

 مهدی خاتمی 

 مهدی ندرلو

 علی رسولی

البته گزارش مذکور و اسامی نام برده شده صرفا شنیده‌ها است و هیچ اسمی تایید یا رد نمی‌شود و پایگاه خبری موج‌رسا در خصوص صحت اسامی مسئولیتی ندارد. 

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹ ]
من خودم طرفدار نماینده فعلی ابهر، خرمدره و سلطانیه(شجاعی) نبودم، ولی باید گفت که کارها و فعالیت های ایشون قابل مقایسه با نماینده های قبلی نیست و بدور از انصاف هست که تلاش های ایشون رو نادیده بگیریم. درسته که آخونده، ولی آدم کاری و سالمی هست.
فرم ارسال نظر