logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۲۲۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رانندگان متخلف منتظر اعمال قانون باشند؛

دهن‌کجی رانندگان به چراغ قرمز شهرک نصر و غرب زنجان

دهن‌کجی-رانندگان-به-چراغ-قرمز-شهرک-نصر-و-غرب-زنجان
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر زنجان گفت: برخی رانندگان به چراغ قرمز شهرک نصر و غرب زنجان بی‌توجه هستند اما مقرر شد تا در این محل‌ها دوربین ثبت تخلف؛ نصب شود.

سعید نجفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» در پاسخ به سوالی پیرامون اینکه محور شهید حاج قاسم سلیمانی روزانه شاهد بروز حوادثی است، راهکار کاهش تصادفات چیست؟ اظهار داشت: برای کاهش آمار تصادفات در این محل از پلیس راهور درخواست همکاری کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در این مسیر دو چهارراه شهرک نصر و شهرک غرب وجود دارد گفت: مشکل اصلی و علت بروز اغلب حوادث در این محور؛ تخطی مردم از چراغ قرمز است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر زنجان گفت: با اینکه چراغ قرمز نصب شده اما چون دوربینی نصب نیست و فعلا پلیس در محل استقرار ندارد، شهروندان توجهی به چراغ قرمز نکرده و آن را رد می‌کنند که در نهایت تصادفات را سبب می‌شوند.

وی بیان کرد: بودجه‌ای تعیین شده تا پایه و دوربین خریداری و در این محور نصب شود تا مردم متوجه تخطی از قانون و جریمه در پی آن باشند.

نجفی خاطر‌نشان کرد: در اولین فرصت در محل هر دو چراغ قرمز دوربین کار گذاشته خواهد شد و آمار تصادفات و حوادث در این محور پایین خواهد آمد.

زهرا بیات

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : فاطمه ] [ ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸ ]
چرا دهن کجی؟ #خبرنگار_بیسواد
فرم ارسال نظر