logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۲۱۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
پاسخ شهردار ابهر به اعتراضات مردمی:

تغییراتی در اِلِمان‌های شهری ابهر انجام نمی‌شود

تغییراتی-در-اِلِمان‌های-شهری-ابهر-انجام-نمی‌شود-
شهردار ابهر در پاسخ به اعتراضات مردمی در ابهر گفت: در خصوص پروژه‌های اصلاح میادین که در شهرستان آغاز شده‌، هیچ اِلِمانی دستخوش تغییرات نخواهد شد.

رضا حیدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در رابطه با اصلاح هندسی میادین که این روزها در ابهر با جدیت دنبال می‌شود،  در دو فاز انجام می‌شود که یک مورد بحث بازسازی و مرمت و در مواردی بازنگری در طرح میادین انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید

حیدری افزود: با توجه به اینکه مصالح مصرفی فرسوده و از بین رفته و کارایی و مقاومت لازم را نداشته و چهره نافرم و نامطلوبی از نظر منظر شهری و زیبایی دارند که نیاز به بازسازی مجدد دارند و دیگری بحث ترافیکی و اصلاح هندسی  است که شهر با توجه به مطالعات مشاور نیاز دارد و در این خصوص هیچ المانی دستخوش تغییرات نخواهد شد.

شهردار ابهر با توضیح اینکه در پروژه اصلاح میادین المان‌ها سر جای خود باقی می‌مانند، گفت: ما خدمتگزار مردم هستیم و برای خدمت به مردم آمده‌ایم و هر کاری که انجام می‌شود صرفه و صلاح مردم و شهر در نظر گرفته می‌شود.

و در پایان این مسئول در خصوص دغدغه بعضی از همشهریان در خصوص کارهای عمرانی و نهایتا بازسازی میادین گفت: مردم متدین ابهر در جریان امور باشند که کلیه طرح‌ها بر اساس مطالعات، جلسات متعدد و با مجوز و پیوست فرهنگی لازم و توجه به صرفه اقتصادی و فنی و در جهت هویت‌بخشی، منظر شهری و بهبود ترافیک شهری در حال انجام است و انشالله مردم ارزشی ابهر در مدت کوتاهی شاهد تغییرات در منظر شهر خواهند بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر