logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۲۱۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با تحویل ون‌های خریداری شده به شهرداری زنجان؛

سیستم حمل و نقل مسافر شهری زنجان نو نوار شد

سیستم-حمل-و-نقل-مسافر-شهری-زنجان-نو-نوار-شد
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر زنجان از خرید و تحویل ۲۵ دستگاه ون به شهرداری زنجان خبر داد و گفت: تعدادی از این دستگاه‌ها فعلا در محور مهران فعال هستند.

سعید نجفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به اینکه مقرر شده بود تا ۲۵ دستگاه تاکسی ون توسط شهرداری خریداری و در سیستم حمل و نقل مسافر درون شهری زنجان به کار گرفته شوند، اظهار داشت: ۸ دستگاه در طول ماه‌های گذشته خرید و تحویل شهرداری شده بود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در طول روز‌های گذشته نیز ۱۵ دستگاه ون تحویل شهرداری زنجان شد، با این شرایط از ۲۵ دستگاه خریداری شده ۲۳ دستگاه تحویل گرفته شده و در اختیار شهرداری است و ۲ دستگاه دیگر به دلیل برخی نقص‌های فنی و رفع آن‌ها فعلا وارد استان نشده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه تاکسی ون‌های جدید که سفید رنگ نیز هستند فعلا در محور مهران در حال ارائه خدمات هستند گفت: بعد از ایام اربعین این ون‌های جدید در مسیر‌های مشخص در سطح شهر به کارگیری خواهند شد.

وی همچنین در خصوص مینی‌بوس‌های خریداری شده نیز اذعان کرد: ۳۶ دستگاه مینی‌بوس نیز توسط شهرداری زنجان خریداری شده بود که در طول روز‌های پیشرو؛ بعد از پلاک‌گذاری در اصفهان، تحویل استان خواهند شد.

نجفی تصریح کرد: مینی‌بوس‌های جدید خریداری شده؛ دو درب هستند و به امکانات به‌روز مجهز هستند که در جابه‌جایی مسافر در محور‌های مشخص در سطح شهر، همچون شهرک‌های اقماری فعالیت خواهند داشت.

زهرا بیات

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر